Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:12:01 GMT

سردار آزمون؛ سودآورترین بازیکن برای روبین

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۹۰۴

سردار آزمون؛ سودآورترین بازیکن برای روبین

باشگاه روبین کازان علاقمند است سردار آزمون پیش از اتمام قراردادش با زنیت راهی یک تیم جدید شود. چرا که در این صورت 20 درصد از مبلغ فروش سردار نصیب روبین خواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد باشگاه روسی هنوز برای تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی اقدام نکرده است و به نظر می رسد در تعطیلات تابستانی  باشگاه زنیت برای فروش سردار آزمون برنامه دارد به خصوص که باشگاه سویا اسپانیا برای خرید سردار آزمون مذاکرات مهم و قابل توجهی با باشگاه زنیت و هم چنین مدیر برنامه های سردار آزمون داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جالب اینکه بدانید باشگاه روبین که سردار آزمون را به زنیت فروخته است سود قابل توجهی از این بازیکن ایرانی به دست آورده است؛ ابتدای امر این باشگاه در ازای دریافت 12 میلیون یورو رضایتنامه سردار آزمون را صادر کرده است. با هر قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه روبین یک میلیون یورو پاداش می گیرد و اگر سردار آزمون پیش از اتمام قراردادش با زنیت راهی یک تیم جدید شود 20 درصد از مبلغ فروش به روبین خواهد رسید اما در صورتی که سردار آزمون با پایان مدت قراردادش راهی یک تیم جدید شود این جابجایی آورده ای برای باشگاه روبین نخواهد داشت. به نوعی می شود گفت سردار آزمون در سال های اخیر سودآورترین بازیکن برای تیم روبین بوده است. 

 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز در خصوص جدایی از زنیت و حضور در تیم سویا اظهار نظری نداشته اما مدیر برنامه های او مدیر ورزشی باشگاه سویا را به حضور پذیرفته و طرفین مذاکرات جامعی در این باره با هم داشته اند. خبرهای رسیده حاکی از آن است باشگاه سویا حاضر شده پیش از اتمام قرارداد سردار آزمون با باشگاه زنیت 15 میلیون یورو پرداخت کند و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در تابستان پیش رو بخدمت بگیرد. از سویی آپشن های جذابی در قرارداد سردار آزمون گنجانده شده تا این بازیکن ایرانی برای حضور در تیم سویا علاقمند شود. نزدیک به یک دهه است که سردار آزمون با جدایی از تیم سپاهان در فوتبال اروپا بازی می کند اما همه این سال ها را در فوتبال روسیه سپری کرده  و البته عملکرد قابل توجهی در لیگ برتر روسیه داشته و این فصل هم مدعی کسب آقای گلی بازی ها به حساب می آید.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)