Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:49:15 GMT

همدان روز طبیعت را بدون حادثه رانندگی پشت سر گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۰۷۳

همدان روز طبیعت را بدون حادثه رانندگی پشت سر گذاشت

سرهنگ فرخ جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همکاری مردم با پلیس راهور در روز طبیعت و کاهش تردد درون شهری سبب شد که شاهد هیچگونه گره ترافیکی در سطح شهر همدان در روز طبیعت نباشیم.

وی اضافه کرد: همچنین بر خلاف سالهای گذشته که شاهد بروز سوانح جرحی و خسارتی در روز طبیعت به علت بی توجهی به آیین نامه راهنمایی و رانندگی بودیم ۱۳ فروردین امسال سانحه ای رخ نداد و به علت روان بودن تردد هیچ محدودیت تردد و مسدود و یکطرفه کردن معبر و جاده ای از سوی پلیس راهور صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: به دنبال آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۰ تا روز ۱۳ فروردین امسال ۲ سانحه فوتی در مسیرهای درون شهری شهرستان همدان رخ داد.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: در سانحه نخست که ساعت ۲۳ چهارم فروردین امسال رخ داد یک دستگاه موتورسیکلت با قسمت پشت کامیون در شهر جورقان برخورد کرد که موتورسوار در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: همچنین سانحه دیگری ساعت پنج صبح یازدهم فروردین در میدان امام حسین(ع) شهر همدان رخ داد که در این تصادف بر اثر برخورد سواری پراید با پیرمرد ۷۶ ساله عابر جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها تصادف شهری همدان روز طبیعت پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری همدان روز طبیعت تصادف شهری همدان روز طبیعت پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اخبار کنکور روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!