Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:38:42 GMT

حمایت کریس رونالدو از ستاره بدشانس بارسلونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۸۲۷

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس برای آنسو فاتی آرزوی بهبود و سلامتی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای آنسو فاتی پیش می رود و زمان دقیق و قطعی بازگشت این ستاره جوان به میادین هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. آنسو فاتی که فصل را فوق العاده آغاز کرده و حتی در ال کلاسیکوی رفت نیز موفق به باز کردن دروازه رئال مادرید شده بود، در اوایل فصل دچار مصدومیتی شدید شد و هنوز هم قادر به بازگشت به میادین نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدا به نظر می رسید این ستاره اسپانیایی حدود سه ماه از میادین دور بوده و قادر به حضور در ترکیب بارسلونا در مقطع دشوار و پایانی فصل باشد، اما این روند هنوز به درازا کشیده و بعید است آنسو فاتی تا پایان این فصل قادر به بازگشت باشد. او که پیش از مصدومیت به اردوی تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده بود، احتمالا جایی در فهرست نهایی لوییس انریکه برای رقابت های یورو 2020 نخواهد داشت.

 

اما حالا کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله یوونتوس با قرار دادن تصویری از آنسو فاتی در اینستاگرام و با این کپشن به این بازیکن جوان روحیه داده است: "به پیش برو، به زودی به میادین باز خواهی گشت."

 

یوونتوس آنسو فاتی بارسلونا کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آنسو فاتی بارسلونا کریستیانو رونالدو آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس