Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:50:06 GMT

استقلال - پیکان/ فرهاد یک گام دیگر تا هتریک در لیگ

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۹۱۴

استقلال - پیکان/ فرهاد یک گام دیگر تا هتریک در لیگ

استقلال عصر امروز(شنبه) برابر پیکان به میدام خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی پوشان پایتخت آغاز سال ۱۴۰۰ را رسماً عصر امروز شنبه - ۱۴ فرودین ماه - با دیدار مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی خواهند زد. آن در حالی ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه امروز میزبان تارتار و شاگردانش هستند که برای ماندن در میان مدعیان قهرمانی و نزدیک شدن به سپاهان و پرسپولیس، به تک تک امتیازهای باقی مانده نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان نیز اگر چه هم اکنون در جایگاه نهم جدول رده بندی جا خوش کرده‌اند اما با فواد رده چهارمی علیرغم داشتن یک بازی کمتر، تنها سه امتیاز اختلاف دارند که می‌تواند انگیزه مناسبی برایشان در تقابل امروز با استقلال باشد.

فرهاد در آستانه نخستین هتریک پیروزی در لیگ

آبی پوشان که پس از استارت نیم فصل با توقف در رفسنجان، سکان هدایت شأن را بار دیگر به فرهاد مجیدی سپرده‌اند و تا اینجا کار، سه برد متوالی در لیگ و جام حذفی به دست آورده‌اند. آنها با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان توانستند فاصله شأن با صدر را به چهار امتیاز کاهش دهند و همچنان برای قهرمانی امیدوار باقی بمانند. با این حال جایی برای اشتباه نداشته و به خوبی می‌دانند حداقل تا پایان شهرآورد، فرصتی برای هدر دادن امتیازها ندارند.

از سوی دیگر مجیدی در آستانه ثبت رکوردی خاص قرار گرفته چرا که او در دوران حضورش روی نیمکت به عنوان سرمربی هرگز نتوانسته سه دیدار پیاپی در لیگ را با برد پشت سر بگذارد و اگر از سد پیکانِ تارتار عبور کند، رکوردی جدید را به نام خود ثبت خواهد کرد. مجیدی کمتر از یک ماه قبل در جام حذفی نیز پیکان را در شهر قدس شکست داده بود و حالا به نظر می‌رسد با نخستین هتریک پیروزی اش، فاصله چندانی ندارد؛ اتفاقی که می‌تواند خبر خوبی برای استقلالی‌ها بوده و آنها را به آینده و انتها فصل، امیدوار کند.

درگیری استقلالی‌ها با کرونا

مثبت شدن تست برخی از بازیکنان استقلال در ابتدا سال جدید، خبر نگران کننده‌ای به نظر می‌رسد. رشید مظاهری و مهدی قایدی که به اردو تیم ملی فراخوانده شده بودند، با دلیل ابتلاء به کویید -۱۹، از دیدار دوستانه با سوریه محروم شدند. با این حال خبرهای ضد و نقیضی نیز به گوش می‌رسید که کرونایی های استقلال به ۹ نفر افزایش یافته و اما به نظر می‌رسد آنها با نفرات کامل آماده مصاف با پیکان هستند. البته گمانه زده می‌شود مهدی قایدی که مدتی از تمرینات دور بود، امروز دیدار با دیگر آبی پوش تهرانی را از نمیکت آغاز کند.

اقدامات ویژه استقلالی‌ها پیش از عزیمت به عربستان

نگرانی‌های استقلالی‌ها از ابتلاء به کرونا باعث اقدامات خاص مدیران این باشگاه شده است. فرهاد مجیدی قوانین و جریمه‌های خاصی برای رفت و آمد بازیکنانش و رعایت پروتکل‌ها در مدت زمان کم باقی مانده تا سفر به عربستان برای لیگ قهرمانان وضع کرده است همچین دیدار هفته آینده آبی‌ها مقابل صنعت نفت در آبادان به تعویق افتاده تا استقلالی‌ها با خیالی راحت عازم جده شوند.

پیکان؛ کم بضاعت اما همچنان امیدوار!

پیکان هر چند فصل دشواری را از نظر مالی می‌گذراند و از داشتن نفرات تأثیرگذار فصل قبل محروم است، با مهدی تارتار توانسته خود را در جمع رقابت میانه جدولی‌ها برای کسب سهمیه حفظ کند. آنها هم اکنون ۲۴ امتیازی و نهم هستند ولی یک پیروزی می‌تواند جایگاه شأن را حسابی دست خوش تغییر کرده و حتی تا رده چهار بالا بکشد. پیکان البته رقبا سختی برای ارتقا جایگاهش پیش رو دارد ولی این فرصت را دارد تا فصل را بهتر از انتظار با تارتار به پایان رساند.

کد خبر 484467

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال پیکان سرمربی تیم پیکان باشگاه پیکان پیکان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار حساس و تعیین کننده رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. مسابقه‌ای که برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سمت مقابل نیز، حمید مطهری امیدوار است در نخستین تجربه خودروی نیمکت تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر، سربلند از زمین خارج شود.

دیدار امروز استقلال و تراکتور تنها به نبرد میان دو تیم خلاصه نمی‌شود چرا که ۲ پاسور برتر لیگ برتر، امروز در جدالی هیجان انگیز و مهم با هم روبرو خواهند شد. جایی که ابوالفضل جلالی از استقلال و ریکاردو آلوز از تراکتور با ثبت 9 پاس گل، در رتبه نخست مشترک قرار دارند.

در بازی دور رفت، جلالی پاس گل دوم تیمش را برای گوستاوو بلانکو ارسال کرد ولی آلوز به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، در زمین بازی حضور نداشت. حالا این دو بازیکن سخت تلاش می کنند تا با گلسازی برای تیمشان، رتبه اول جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

نزدیک ترین تعقیب کننده این دو بازیکن، دانیال اسماعیلی فر است که او به دلیل محرومیت، بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان را از دست داده و این فرصت خوبی برای آلوز و جلالی است تا فاصله خود را در جدول بهترین پاسورهای لیگ افزایش داده و در نهایت این عنوان ارزشمند را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • استقلالی‌ها پولدار شدند