Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@00:02:22 GMT

بازی استقلال به این دلیل لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۹۳۴

بازی استقلال به این دلیل لغو شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهیل مهدی – مسئول کمیته مسابقات در خصوص لغو این دیدار و اعتراضات صورت گرفته می گوید: بحث قرمز بودن شهر آبادان مطرح نیست بلکه در همین خوزستان مسابقات دیگر هم برگزار می‌شود. امروز نفت مسجد سلیمان در خوزستان میزبان نساجی مازندران است. اصلا بحث شهرها و استان‌های قرمز رنگ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را خیلی خوب اجرا کردند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. به همین دلیل توانستیم بازی‌ها را با کمک پزشکان و ستاد کرونا مدیریت کردیم.  هفته گذشته باشگاه استقلال درخواستی ارسال و در آن موارد و پروتکل های بهداشتی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا اجرا شود گوشزد کرد. این پروتکل‌ها بسیار سختگیرانه است. سال گذشته هم در دیدار پرسپولیس و نساجی این اتفاق افتاد. باز هم می‌گویم بحث سفر به شهرهای قرمز نیست. باشگاه‌ها موظف هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داخلی خودمان به شهرهای مختلف بروند و بازی کنند. 

سهیل مهدی توضیح بیشتری در خصوص لغو این دیدار داد و گفت: ‌طبق پروتکل‌های داخلی،‌هر تیمی می‌تواند با استفاده از ۱۱ به اضافه ۵ بازیکنی که کرونا نداشته باشد در مسابقات شرکت کند، اما در لیگ قهرمانان آسیا حتی یک مورد ابتلا به کرونا آن هم در کشوری مثل عربستان و شهرهایی مثل ریاض و جده می‌تواند برای نمایندگان ایران مشکل‌ساز شود به همین دلیل ستاد کرونا تصمیم به تعویق بازی گرفت و این موضوع را به ما ابلاغ کرد. سازمان لیگ هم تاریخ مسابقه صنعت نفت و استقلال را تغییر داد.

256 251

کد خبر 1500847

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر لیگ برتر بیستم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد