Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@16:32:54 GMT

حرکت ویژه باشگاه استقلال برای محمد دانشگر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۹۹۲

حرکت ویژه باشگاه استقلال برای محمد دانشگر

باشگاه استقلال برای بازیکن مغضوب تیمش درخواست ویزای سفر به عربستان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که محمد دانشگر مدافع مغضوب تیم استقلال به دلیل بی انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته و بعد از دیدار این تیم مقابل پیکان در جام حذفی از حضور در تمرینات منع شد، برای این بازیکن از سوی باشگاه استقلال درخواست ویزا برای سفر به عربستان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند فرهاد مجیدی فعلاً قصد بازگرداندن دانشگر به تیم را ندارد، اما به منظور محکم کاری و از آنجایی که شاید این مدافع در آخرین دقایق مورد بخشش قرار گیرد، باشگاه برای وی هم درخواست ویزا کرده تا در صورتی که با تصمیم مجیدی دانشگر هم مسافر عربستان شد، مشکلی بابت ویزا وجود نداشته باشد.

استقلال در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر همگروه است که دیدارهای این گروه از روز ۲۶ فروردین به میزبانی عربستان آغاز می‌شود و آبی پوشان نخستین دیدارشان را برابر الاهلی انجام می‌دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد دانشگر فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد