Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:07:40 GMT

پیکان به دنبال طلسم‌شکنی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۱۲۲

پیکان به دنبال طلسم‌شکنی مقابل استقلال

پیکان تهران امروز برای سومین بار درفصل جاری مقابل استقلال قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران طی سال‌های گذشته معمولا در کورس سقوط به دسته اول بوده و در روزهای پایانی لیگ در دسته برتر باقی مانده است. خودروسازان تهرانی اما در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.


اتفاق ویژه‌ای که پیکانی‌ها امسال تجربه کردند، تشکیل زوج هماهنگی اکبر محمدی به عنوان مدیرعامل و مهدی تارتار به عنوان سرمربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی به عنوان یک مدیرفوتبالی و تارتار به عنوان یکی از موفق ترین مربیان چند سال اخیر فوتبال ایران به همراه سایر همکارانشان توانسته اند تا اینجای رقابت های لیگ برتر پیکان را در شرایط مطلوبی قرار بدهند. تیم خودروساز لیگ بیستم حالا با کسب 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به شخصیتی که پیدا کرده در آینده به دنبال جایگاه بهتری نیز می‌گردد.


پیکان امروز در یک مسابقه حساس از هفته نوزدهم لیگ مقابل استقلال قرار می‌گیرد و این سومین تقابل دو تیم در فصل جاری است. پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. دومین مصاف دو تیم حدود 20 روز قبل در جریان جام حذفی بود که پیکان با وجود انجام یک بازی خوب اما دو بر یک مغلوب شاگردان فرهاد مجیدی شد و حالا امروز سومین مسابقه دو تیم در فصل جاری را شاهد خواهیم بود.


بی تردید مجموعه پیکان برای بازی با استقلال انگیزه زیادی دارد. مهدی تارتار نیز با توجه به اینکه همواره نشان داده در متوقف کردن تیم های بزرگ تبحر دارد، برای دیدار با استقلال نیز انگیزه های خاصی خواهد داشت. حال باید منتظر ماند و دید طلسم نبردن پیکان در فصل جاری مقابل استقلال شکسته خواهد شد یا خیر.
گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 18:50 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پیکان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان استقلال تهران مقابل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!