Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:53:46 GMT

وضعیت مترو تهران در روز جاری

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۲۰۷

وضعیت مترو تهران در روز جاری

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت مترو پایتخت در طول روز جاری اظهار داشت:‌امسال با همان ظرفیت سال گذشته در مترو تهران فعالیت خواهیم داشت و سرفاصله حرکت قطارها در خط یک و 4 سه و نیم دقیقه خط 3 ، 6 دقیقه، خط 6 و 7 ، 12 دقیقه و بخش‌های غربی خط 6 که اخیراً راه‌اندازی شده با سرفاصله حرکتی نیم ساعته مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول روز جاری آمار مسافران مترو کمتر از ماه اسفند بوده است گفت: میزان مسافران نیز نسبت به فروردین سال گذشته کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه بیشترین مسافران و شلوغی در ایستگاه‌های تقاطعی مترو در طول روز جاری بوده است گفت:‌درآمد مترو در سال گذشته کاهش و حتی به نصف رسید این در حالی است که آمار مسافران کمتر شده، هزینه‌هایمان افزایش یافته و امیدواریم اقدامات لازم جهت حمایت از مترو در سال جاری انجام گیرد.

وی اعلام کرد: بیشترین آمار مسافران مترو پایتخت طی سال گذشته یک میلیون و 100 هزار نفر در طول روز بود و آمار امروز مسافران مترو تا فردا مشخص می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران مترو تهران طول روز سال گذشته روز جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»