Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در بوشهر (بوشهر)، اراک (مرکزی)، شبستر، میانه  و هشترود (آذربایجان شرقی)، کنگاور (کرمانشاه)، سلسله  (لرستان) و تویسرکان  (همدان) وضعیت قرمز کرونایی اعلام شد.
همچنین احتمال جدی قرمزشدن شهرستانهای متعددی از جمله تهران، کرج و اصفهان طی روزهای آینده وجود دارد.

در اهر و کلیبر (آذربایجان شرقی) بوئین و میاندشت (اصفهان)، پیشوا (تهران)، بن و لردگان (چهارمحال و بختیاری)،  فراشبند و فیروز آباد (فارس) وضعیت نارنجی کرونایی اعلام شد

 آبادان، اهواز، ایذه، بندر ماهشهر، دزفول، شوش، مسجد سلیمان (خوزستان) به خاطر نزولی شدن روند بستری از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال هنوز روزانه تعداد زیادی بیمار در این شهرستان‌ها بستری می‌شوند و رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی کرونا وضعیت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اغلب استان‌های نیمه شرقی کشور خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید