Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) اعلام کرد به دلیل شیوه بیماری کرونا بازی های تابستانی دانشجویان جهان (یونیوسیاد) Chengdu 2021 به سال 2022 موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، فیزو و کمیته اجرایی بازی های دانشجویان جهان، کمیته برگزاری و فدراسیون ورزش های دانشگاهی چین توافق کردند سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در ابتدا قرار بود در چنگدو ، استان سیچوان چین در آگوست 2021 برگزار شود به دلیل وضعیت جهانی COVID-19 و محدودیت های سفر بین المللی به سال 2022 موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ جدید یونیورسیاد در جلسه کمیته اجرایی که در ماه می (اواسط اردیبهشت ماه سال جاری) برگزار می شود مشخص خواهد شد.

همچنین فیزو اعلام کرد این تصمیم FISU ، FUSC و کمیته برگزاری با هدف محافظت از ایمنی و سلامتی همه افراد درگیر از جمله ورزشکاران و شهروندان و فراهم آوردن استانداردهای این رویداد است.

فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی فیزو اعلام کرد نام بازی های دانشگاه جهانی Chengdu 2021 FISU و آرم آن حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد