Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@10:30:05 GMT

برگزاری جلسه «فن تعامل با شبکه های اجتماعی»

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۷۳۳

برگزاری جلسه «فن تعامل با شبکه های اجتماعی»

بخش توسعه پایدار جلسه آموزشی را در خصوص فن تعامل با وسایل ارتباط جمعی برای کارکنان مرکز تراث الحله وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش توسعه پایدار جلسه آموزشی را در خصوص فن تعامل با وسایل ارتباط جمعی برای کارکنان مرکز تراث الحله وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طه فاضل، سخنران این جلسه اظهار داشت: در این جلسه گفتمان مورد علاقه جوانان مومن برای حرکت در مسیر اهل بیت(عليهم السلام)، و پیروی از آنها در همه زمینه های زندگی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد الياسری، سخنران دیگر جلسه عنوان داشت: کارکنان این مرکز از مسئولیت های خود آگاه بودند چرا که زیر پرچم حضرت ابو الفضل عباس(عليه السلام) فعالیت می کنند. وی این سخنرانی را ثمربخش عنوان کرد.

صادق الخويلدی، رئیس مرکز تراث الحله نیز تلاشهای صورت گرفته در این حوزه ارشادی که سطح آگاهی را نزد همه کاربران شبکه های اجتماعی بخصوص جوانان ارتقا می دهد ستودند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عباس فن بیان شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد