Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرعت ایمن‌سازی در برابر بیماری کووید ۱۹ در کشور‌های مختلف با سرعت چشمگیری رو به افزایش است؛ در حالیکه همچنان در دولت تدبیر وعده یک میلیون و سیصد هزار دوز واکسن در فاز اول تا انتهای سال ۹۹ حتی به میزان یک چهارم نیز محقق نشد. خبرگزاری میزان - سید «امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: اهمیت واکسیناسیون در قطع زنجیره انتقال برای رسیدن به ثبات در مدیریت همه‌گیری بیماری کووید در محافل و مجامع علمی به خوبی مطرح شده و در همین باره سرعت ایمن‌سازی در کشور‌های مختلف با سرعت چشمگیری رو به افزایش می‌باشد، در حالیکه همچنان در دولت تدبیر وعده یک میلیون و سیصد هزار دوز واکسن در فاز اول تا انتهای سال ۹۹ حتی به میزان یک چهارم نیز محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از اینکه دولت نتواتست به وعده‌های کمی واکسیناسیون خود در فاز اول جامه عمل بپوشاند، عدول از سند خود را در دستور کار قرار داد و بی نظمی‌هایی در اولویت‌بندی ایمن‌سازی شکل گرفت و شاهد آن بودیم که بدون تکمیل شدن اولویت‌های فاز اول، پوشش ناقصی از فاز‌های بعدی را داشته باشیم.

به صورت ویژه توصیه می‌شود پوشش واکسیناسیون با سرعت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تری پیگیری شود تا شاهد شرایط بهتری در کشور باشیم.

با توجه به نشانه‌های خیز چهارم بیماری در کشور، از مردم عزیز مصرانه تقاضا داریم تا اصول بهداشتی را به صورت جدی رعایت نمایند تا در شرایط بحرانی دیگری قرار نگیریم. بیشتر بخوانید: گام دوم انقلاب بستر شکوفایی خلاقیت و توانایی جوانان است   انتهای پیام/ برچسب ها: کرونا امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرحسین قاضی زاده هاشمی کرونا امیرحسین قاضی زاده هاشمی فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران