Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:50:27 GMT

پارسال ۹۰۰ دانش آموز بروجردی در طرح دادرس شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۰۶۴

پارسال ۹۰۰ دانش آموز بروجردی در طرح دادرس شرکت کردند

محمد کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح دادرس سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به صورت مجازی  در۱۸ مدرسه دخترانه و ۱۲ مدرسه پسرانه کلاس هشتم دوره اول متوسطه برگزار شد.

وی اظهار داشت: در مرحله شهرستانی طرح دادرس ۵۴۰ دانش آموز دختر و ۳۶۰ دانش آموز پسر شرکت داشتند که تیم منتخب دادرس شهرستان بروجرد به زودی بعد از اعلام نتایج به مسابقات استانی طرح دادرس اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: منظور از طرح ملی دادرس، تربیت دانش آموزان آماده در شرایط سخت می باشد، در این طرح که زیر نظر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می شود دانش آموزان توسط یک مربی که از دبیران خودشان انتخاب می شود، آموزش هایی از قبیل پناهگیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، بانداژ و آتل‌بندی، تریاژ مقدماتی، حمل مصدوم، اطفای حریق و چادرزنی را می‌آموزند.

کرمی اضافه کرد: پس از آموزش این موارد هر مدرسه حداقل یک گروه ۱۴ نفری به منظور مسابقه با مدارس دیگر به جمعیت هلال احمر معرفی می کند و در پایان دانش آموزان مسابقه داده و گروه برتر راهی مسابقات استانی می شود، به این مسابقات المپیاد آماده می گویند.

برچسب‌ها بروجرد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بروجرد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر طرح دادرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور آیت الله عبدالحسین معزی با اشاره به اقدامات این استان گفت: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

به گفته او در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری ۲ پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی