Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@00:20:42 GMT

روایتی از فشار به قوه قضائیه برای مرخصی یک آقازاده

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۳۰۳

روایتی از فشار به قوه قضائیه برای مرخصی یک آقازاده

به گزارش فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درباره اعمال فشارها به قوه قضاییه در خصوص برخی پرونده‌های اظهار کرد: اینکه تماس‌ها، پیگیری‌ها و مکاتبات و تقاضاهایی در برخی پرونده‌ها حاصل می‌شود، یک واقعیت خارجی است.

وی درباره برخورد خود با اینگونه سفارشات و تقاضاها گفت: آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند که من گوشم به این حرف‌ها بدهکار نیست و لذا بنده می‌توانم ادعا کنم که کمترین مراجعه برای سفارش در خصوص پرونده‌ها را در بین همکارانم داشته‌ام اما بی مراجعه هم نبوده‌ام لکن من یک بیان کاملا منطبق بر واقع دارم که مشکلی هم برایم ایجاد نمی‌کند این است که می‌گویم مطلب شما را بررسی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که بیشترین درخواست از شما در سال ۱۳۹۹ در خصوص کدام پرونده بوده است اظهار کرد: برای مرخصی یکی از آقازاده‌هایی که در زندان است با بنده مکررا تماس گرفته می‌شد ولی ما برابر آنچه ضوابط و مقررات تعیین کرده است قبول نکردیم و در جایی که به دیگران مرخصی دادیم به او هم مرخصی دادیم و امتیاز ویژه‌ای لحاظ نکردیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، این فیلم بر محوریت پیام قرآنی آیه سه سوره طلاق که می‌فرماید: «ما روزی آدم‌ها را از جایی می‌فرستیم  که هیچکس تصورش را نمی‌کند» می‌پردازد.

فیلم «دست خدا»؛  ماجرای زنی سرپرست خانوار برای تهیه مایحتاج دوفرزند و پدر بیمارش است. این زن بعد از آنکه با بساط کردن عروسک‌ها سر خیابان درآمدی به دست نمی‌آورد، آخرین  تلاشش را برای تامین و تهیه غذا می‌کند؛ اما...!

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گلستان و تهیه کنندگی حکم علی احدی در تهران کلید خورد.

 بازیگران این فیلم مقداد اسلامی، اسما خواجه، رضا اناری، طاهر گلستان، آلا فتحی و... هستند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: حجت بابایی گریم، میلاد محمدی مطلق تصویربردار، شهلا خداداد  صدابردار و نگار نورمحمدی طراح لباس.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • روایتی متفاوت از مصطفی رحماندوست درباره ننه سرما + فیلم
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم