Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه اراک مجددا در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای جلوگیری از قرمز شدن سایر شهرستان های در معرض خطر، محدودیت ها در شهرستان های اراک، خمین، آشتیان، ساوه، زرندیه و دلیجان از فردا صبح اعمال خواهد شد.

سیدعلی آقازاده، شنبه ۱۴ فروردین، در ستاد استانی کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه مطابق پیش بینی‌ها، سفرهای نوروزی و دید و بازدیدهای نوروزی و خرید شب عید، کشور و استان را دچار یک پیک و خیز بلند و خطرناک در موضوع ویروس جهش یافته کرونا کرد که این رفتارها به هیچوجه رضایت بخش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، امروز ۱۴ فروردین، شهرستان اراک به عنوان شهرستان قرمز اعلام شد و در روزهای آتی چند شهرستان دیگر قرمز خواهند شد که این وضعیت بار سنگینی را برای مردم و کادر درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان به همراه خواهد داشت.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بارها تذکرات و هشدارهای لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده بود و گفته شده بود در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی، مجددا مجبور به اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها خواهیم شد و اکنون این محدودیت ها مجددا برگشته است.

آقازاده بیان کرد: از فردا صبح در شهرستان های اراک، ساوه، خمین، دلیجان، آشتیان و زرندیه محدودیت ها اعمال و بر همین اساس گروه‌های شغلی ۲و ۳و ۴ در این شهرستان ها، آرامستان‌ها، تالارهای پذیرایی، تجمعات، نمازهای جمعه، دروس حضوری حوزه های علمیه تعطیل می شوند و سایر شرایط مرتبط با شهرستان های قرمز باید اجرا شود. فرمانداران باید با دقت اعمال این محدودیت ها را رصد و نظارت کنند و این پروتکل ها اجرایی شوند تا در ماه مبارک رمضان شاهد تشدید محدودیت ها نباشیم.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی از سوی سپاه باید با جدیت بیشتر پیگیری و اجرا و وارد مرحله جدیدی شود. در این شرایط ادارات باید با یک دوم ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند و تردد خودروهای غیر بومی در استان نیز ممنوع خواهد بود.

استاندار مرکزی تاکید کرد: فرمانداران باید در شهرستان های مذکور نظارت ویژه داشته باشند. باید بتوان در این دو هفته پیش رو محدودیت ها را به خوبی اجرا و مدیریت کرد.

آقازاده بیان کرد: در طول یک هفته گذشته تعداد مبتلایان نسبت به هفته اول فروردین روزانه افزایش دوبرابری و تعداد بستری ها بیش از ۱۰۰ درصد افزایش و فوتی ها افزایش ۴ برابری داشته است که آماری بسیار نگران کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا کروناویروس اراك شهرستان ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان