Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:15:28 GMT

طغیان هواداران یوونتوس علیه ستاره های این تیم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۵۵۰

هواداران یوونتوس دل خوشی از عملکرد بازیکنان این تیم در ماه های اخیر نداشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، حذف از لیگ قهرمانان و فاصله 10 امتیازی با صدر جدول باعث شده فصل برای یوونتوس و هوادارانش چندان مورد رضایت نباشد. مدیران یوونتوس پس از برگزاری یک مهمانی شام در خانه وستون مک کنی، هافبک آمریکایی این باشگاه با حضور بازیکنانی چون پائولو دیبالا و آرتور ملو، این سه بازیکن را از لیست دربی برابر تورینو کنار گذاشته و قصد دارند آنها را جریمه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از شکست 0-1 خانگی مقابل بنونتو، هواداران متعصب یوونتوس تصمیم گرفتند پیامی خطاب با بازیکنان این تیم ارسال کرده و از آنها اینگونه انتقاد کنند. در این بنر نوشته شده است: "شما فقط به شبکه های اجتماعی، حامیان مالی و پول های میلیونی اهمیت می دهید و نگران این موارد هستید. تمرکز خود را بر روی دربی بگذارید و جسارت و جرات خود را نشان دهید."

 

شرایط یوونتوس اما پیش از دربی برابر تورینو بسیار دشوار است. علاوه بر آن سه بازیکن نام برده شده، زیرا لئوناردو بونوچی و مریح دمیرال هنگام برگزاری بازی های ملی به ویروس کرونا مبتلا شده و جیجی بوفون نیز اخیرا یک جلسه محروم شده است.

 

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی

یک پرونده شکایتی علیه باشگاه پورتو به خاطر ستاره تیم ملی ایران به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، « شکایت ۲۳۰ هزار یورویی علیه پورتو به خاطر طارمی»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه اوجوگو پرتغال درباره ایجاد یک پرونده جنجالی علیه باشگاه پرتغالی به خاطر ستاره ایرانی است.

طارمی با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می آید. ارزش این بازیکن ایرانی به اندازه برخی از باشگاه‌های فوتبال کشورمان مثل تراکتور و سپاهان(۱۱ میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی کشورمان در سال ۲۰۲۰ از تیم ریوآوه به پورتو آمد. ستاره ایرانی درخشش بی نظیری با پورتو داشت و موفق شد به همراه این تیم قهرمان لیگ شد و جایزه آقای گلی را کسب کرد.

طارمی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر به توافق رسید تا تابستان پیش رو قراردادی ۲ ساله امضا کند.

در زیر می توانید گل تماشایی ستاره ایرانی برای پورتو مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنید.

نشریه پرتغالی می نویسد که یک شرکت فعال در نقل و انتقالات فوتبالیست ها علیه باشگاه پورتو به دلیل عدم پرداخت کمیسیون قانونی اش در انتقال طارمی شکایت کرده است.

بر اساس گزارش رسانه پرتغالی، باشگاه پورتو موظف به پرداخت این مبلغ قبل انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن آزاد به این شرکت نقل و انتقالاتی است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره