Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:10:57 GMT

یک‌میلیون نوجوان تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۶۲۵

یک‌میلیون نوجوان تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی جعفری ظهر شنبه در آئین تجلیل، تودیع و معارفه کارکنان کمیته امداد استان سمنان به میزبانی این نهاد ضمن بیان اینکه ۷۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، ابراز داشت: برای هر دانش‌آموز یک پشتیبان تحصیلی در نظر گرفته است تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه نخبگان تحصیلی، علمی، ورزشی به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند، افزود: یک‌میلیون نوجوان تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد بابیان اینکه رویکرد حوزه فرهنگی و توانمندی در حوزه فرهنگی پیشگیری است، ابراز داشت: در حوزه فرهنگی پیشگیری و عمدتاً مشاوره دنبال می‌شود و باید گفت نگاه کمیته امداد نیز در حوزه فرهنگی نزدیک به مشاوره است.

جعفری بابیان اینکه توسعه خدمات مشاوره در کمیته امداد دنبال می‌شود، تصریح کرد: پیشگیری از مخاطبانی که کمتر درگیر آسیب شدند و فعلاً فقط دچار فقر هستند در اولویت کمیته امداد قرار دارد.

وی بابیان اینکه مددجویان کمیته امداد تحت خدمات مشاوره‌ای قرار می‌گیرند، افزود: توسعه کلینیک‌های زنجیره‌ای مشاوره در کمیته امداد در دستور کار است.

کد خبر 5180084

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جعفری کميته امداد سمنان خدمات مشاوره ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اراک 12 فروردین سانحه تصادف نیمه شعبان تردد وسایل نقلیه عکس استانها گرگان خرم آباد کمیته امداد حوزه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی