Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:58:18 GMT

۲ هزار و ۵۰۰ کنتور ناسالم مشترکان کلانشهر اراک تعویض شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۹۰۵

۲ هزار و ۵۰۰ کنتور ناسالم مشترکان کلانشهر اراک تعویض شد

«سعید سرآبادانی» روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:اجرای این طرح  با هدف مدیریت مصرف آب برای مشترکین خانگی و غیرخانگی که به طرق مختلف کارکرد ناصحیح کنتور آنان مشخص شده بود به‌صورت رایگان صورت گرفت.

 وی تاکید کرد: تعویض کنتورها بر اساس شواهد عینی (عدم کارکرد شمارنده در زمان باز بودن شیرآب) و نیز تست کنتور با دستگاه مخصوصی انجام شد و موارد دارای نقص در لیست تعویض قرار گرفته و بر اساس اولویت جایگزین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه کنتور آب قطعه‌ای مکانیکی است، این امکان وجود دارد به‌دلایلی همچون گذشت زمان ، عبور جریان آب از آن و سایش عقربه‌ها و اتصالات داخلی ، کارکرد خود را از دست داده و نتواند به درستی مصرف و عبور جریان آب را نمایش دهد.

۶۳۱ هزار و ۷۶۴ مشترک آب و ۲۹۹ هزارو ۹۲۲ مشترک فاضلاب شهری و روستایی اکنون زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قرار دارند.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو اراک استان مرکزی آب و فاضلاب اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اراک استان مرکزی آب و فاضلاب اعتبار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • هوای تهران «پاک» است
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان