Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:32:08 GMT

نحوه فعالیت کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۹۹۱

نحوه فعالیت کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اعلام شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نحوه ارائه خدمات این نهاد را در سال جاری با توجه به وضعیت شهرستان‌های استان، به لحاظ رنگ بندی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان با اشاره به قرارگیری شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، مشهد و بینالود در وضعیت نارنجی کرونا، اظهار کرد: ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان‌ها به صورت غیر حضوری و درخواست و امانت کتاب از طریق طرح کتاب موتوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمان سفارش کتاب در این طرح از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر است. همچنین مدت مجاز امانت کتاب ۱۴ تا ۳۰ روز است و تاخیر در بازگشت کتاب مشمول جریمه نمی‌شود.

سبزیان تصریح کرد: در این طرح علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir و جست‌وجوی کتاب مورد نظر خود در کتابخانه دارای عضویت، کتاب را سفارش دهند و در منزل خود تحویل بگیرند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ارائه خدمات در کتابخانه‌های سایر شهرستان‌های استان را از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در رنگ‌بندی شهرستان‌های استان و تغییر نحوه ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است