Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است.

به گزارش قدس آنلاین ، فرهاد دژپسند صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است اظهار داشت: از سال 92 در خراسان رضوی سرمایه گذاری یکی از موضوعات مورد توجه بوده است و طرح‌های زیادی تعریف شده که بخش عمده آن به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وزیر اقتصاد بیان کرد: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استانها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است. دژپسند افزود: پیگیری و تولید برخی نیازمندی‌های خراسان رضوی در مقابله با کرونا، یک الگو در کشور بود و خوشبختانه کارنامه خوبی در حوزه اقتصادی در این زمینه به ثبت رسید. وزیر اقتصاد و دارایی امروز در معیت معاون اول رئیس جمهور در قالب سفری یک روزه به مشهدمقدس سفر کرده و قرار است تعدادی از پروژه‌ها را افتتاح کند. علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع) حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افتتاح چند طرح عمران شهری و دیدار با نخبگان استان اهم برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به مشهد است. معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و یک مجتمع ورزشی آموزش و پرورش را نیز در مشهد افتتاح می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر اقتصاد کارگروه اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود