Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@11:32:47 GMT

فضای جامعه ارزشی باید با نام شهدا زنده باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۲۱۹

فضای جامعه ارزشی باید با نام شهدا زنده باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، صبح امروز نخستین روز کاری خود را با ادای احترام به شهدا و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد آغاز کردند. سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز همزمان با واحد مشهد، نخستین روز کاری سال جدید خود را با عطرافشانی مزار شهدای گمنام آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی  و مشهد در این مراسم با بیان اینکه شهدا مظهر فداکاری هستند، تأکید کرد: فضای جامعه ارزشی باید با نام شهدا زنده باشد و شهدا را باید در زندگی خود الگو قرار دهیم. با توسل به ائمه اطهار و شهدای عزیزمان و اراده و جدیت مدیران و مسئولان بسیاری از مشکلات و موانع برطرف خواهند شد.

 مسعود طاهری‌لاری از خدمات و تلاش‌های مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و استان خراسان رضوی در سال گذشته که با شرایط سخت کرونایی همراه بود، تشکر و عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز با همدلی، صمیمیت و جدیت در کار بتوانیم دانشگاه را پیش ببریم.

لزوم همدلی و همگرایی در بالاترین سطح

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز بیان کرد: یک سازمان موفق نمی‌شود مگر اینکه همدلی و همگرایی در بالاترین سطح باشد و اگر سازمانی می‌خواهد موفق باشد، باید بخش‌های مختلف آن سازمان درست کار کنند.

حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب با اشاره به نامگذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم به فرمایش حضرت آقا در این زمینه عمل کنیم. سال 1400 سالی است که دو مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) در آن قرار دارد و ان‌شاءالله سال جدید سال ظهور حضرت باشد.

وی خاطرنشان کرد: نزد شهدای خودمان متعهد شویم که در مسیر خدمت به خدا و خلق خدا از منیت‌ها بگذریم و در حفظ دین اسلام به اصول اساسی پایدار و وفادار باشیم و با دعای شهدای عزیزمان در کارمان موفق شویم.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1092148 برچسب‌ها طاهری لاری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یادمان شهدای گمنام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی