Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نیکویی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت ۶ روز و از ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. 

وی افزود: مکان برگزاری این رقابت ها سالن ۱۲۰۰ نفری مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی شهر دهدشت است. 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه بیان کرد: چهار تیم شامل آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیأت فوتبال نطنز کاشان و هیأت فوتبال شهرستان کهگیلویه در این رقابت ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکویی زاده عنوان کرد: ۲ تیم برتر به مرحله بعدی رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه های کشور صعود می کنند. 

وی ابراز داشت: ۲ تیم برتر رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه های کشور نیز به مسابقات لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ راه خواهند یافت. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها فوتسال کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فوتسال کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان اخبار کنکور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰