Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@01:35:43 GMT

جدیدترین خبر از فیلم فرزاد موتمن

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۴۳۸۳

جدیدترین خبر از فیلم فرزاد موتمن

امیرحسین فتحی سومین بازیگر فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد موتمن شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی پروژه؛ در ادامه پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد موتمن، امیرحسین فتحی جدیدترین بازیگری است که به پروژه اضافه شده است.

پیش از این حضور امیر آقایی و پانته آ پناهی‌ها در این پروژه قطعی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فتحی یکی از بازیگران جوان و پرکار سینما و شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر است که ایفای نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی پروژه را بر عهده دارد و او هم اولین تجربه همکاری خود با فرزاد موتمن را پشت سر می‌گذارد.

«شبگرد» که تهیه‌کنندگی آن را مرتضی شایسته برعهده دارد، فیلمی با موضوع و ژانر اجتماعی است که سیزدهمین تجربه سینمایی موتمن محسوب می‌شود.

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: مرتضی شایسته، کارگردان: فرزاد موتمن، مجری طرح: سید یاسر جعفری، مدیر تولید: رضا حسین زاده اوره، نویسنده: امیرحسین دواتگر، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: عادل معصومیان، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: آزاده قوام، تدوین: سهراب خسروی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، عکاس: حبیب مجیدی و مدیر تدارکات: مهدی عبدی‌فرد.

کد خبر 484561

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرزاد موتمن امیرحسین فتحی سینما فیلم سینمایی سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرزاد موتمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.


۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900070

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند