Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ٢٣٩ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و به دلیل کم توجهی شهروندان روز به روز شاهد افراد مبتلا به کرونا هستیم.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج ١٠١ نفر، سقز ۴١ نفر، مریوان هشت نفر، قروه ١٧ نفر، بیجار ٣۴ نفر، کامیاران ٩ نفر، دیواندره شش نفر و بانه ٢٣ نفر بیمار بستری در بخش کرونا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: هم اکنون ۴۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه بستری هستند و طی چند روز اخیر تعداد مبتلایان روزانه استان بیش از ۲۰۰ نفر بوده است.

رضاعی از مرگ سه بیمار در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون هزار و ۱۱۲ نفر است که سنندج با ۴۴۷ نفر بیشترین تلفات را داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: انتظار داریم کردستانی‌ها همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5180305

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا قربانیان کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه اراک 12 فروردین بوشهر سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه خرم آباد گرگان عکس استانها خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند