Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز شنبه چهاردهم فروردین در دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق با اشاره به سیاست‌های منطقه‌ای ایران برای گسترش همکاری‌های تجاری با کشورهای همسایه تصریح کرد: سرکنسولگری ایران در اربیل عراق در زمینه هموارسازی روندهای تجاری، تشویق تجاری عراقی برای خرید کالا از ایران و نیز تقویت مناسبات اقتصادی همچون گذشته باید عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از پیگیری‌ها و رایزنی‌های سرکنسول ایران در اربیل عراق برای حل و فصل مشکلات اقتصادی از جمله گمرکی تصریح کرد: امید داریم با پایان یافتن بیماری کرونا شاهد سرعت بخشی به اقدامات برای گسترش تجارت دو کشور ایران و عراق باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی همکاری سرکنسولگری ایران در اربیل عراق را در پیگیری مطالبات معوق شرکت های مهندسی ایرانی، تقویت اقدامات مقابله‌ای با قاچاق کالا و تسهیل روندهای گمرکی را موثر دانست.

شهریاری گفت: آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های خوب کشاورزی و صنعتی دارد که می‌توان با تقویت صادرات بستر اشتغال پایدار جوانان را بیش از پیش فراهم نمود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار صادرات محصولات استان به کشورهای مختلف انجام گرفت.

48 

کد خبر 1500996

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی کردستان عراق ایران و عراق ایران در اربیل عراق آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد