Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@07:13:21 GMT

موج چهارم کرونا در کردستان شروع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۵۹۳۶

موج چهارم کرونا در کردستان شروع شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا و شروع خیز چهارم بیماری کووید۱۹ در استان باعث شده تا شهرستان‌های سنندج، بانه، دیواندره و بیجار در وضعیت نارنجی و سقز در شرایط قرمز قرار گیرند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، آرزو فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام آخرین رنگ‌بندی مناطق مختلف کشور شهرستان سقز به لحاظ افزایش میزان بستری‌ها اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت اکثر نقاط استان به لحاظ شیوع کرونا، تعداد بستری و ابتلا صعودی و نگران‌کننده است، افزود: شهرستان‌های بانه، سنندج، دیواندره و بیجار در وضعیت نارنجی و دیگر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه روند بیماری کووید۱۹ در استان نشانه افزایش موارد مثبت، بستری و فوت ناشی از کرونا است، ادامه داد: خطر ورود استان به پیک چهارم همه‌گیری کرونا جدی و در حال آغاز  است.

فلاحی تاکید کرد: با توجه به شرایط پاندمی، عدم رعایت فاصله اجتماعی، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و تداوم دورهمی‌ها می‌تواند سرآغاز یک موج جدید کرونایی برای استان و تهدیدی جدی برای سلامت جامعه باشد.

وی با اعلام اینکه استمرار رفتارهای عادی انگارانه در جامعه و دید و بازدیدها به ‌خصوص در ایام نوروز رنگ کرونایی تعدادی از شهرها را تغییر داد، گفت: علاوه بر سقز که در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد نگران خیز جدید کرونا در دیگر شهرستان‌های استان و ورود به مرحله قرمز هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وضعیت کرونا جهش کرونا وضعیت قرمز کرونا کردستان موج چهارم کرونا روند کرونا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک روز از آتش سوزی مهیب شهرک گردشگری و زیارتی امام زاده ابراهیم شفت می‌گذرد.

آتشی که بر جان این شهرک رنگارنگ افتاد و با سوزاندن حدود ۱۳۰ واحد تجاری و سکونی، این شرک را به تَلی از خاکستر تبدیل کرد.

همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی برای خدمت رسانی به مردم روستای امام زاده ابراهیم شفت بسیج شده اند.

خبرنگار ما امروز راهی این منطقه شد و از آخرین وضعیت این منطقه و اسکان خسارت دیدگان گزارشی را تهیه کرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!