Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی نیز می‌باشد، در نشست اخیر این کمیسیون حضور یافت و گزارشی از روند برگزاری رویدادها در کشور با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ارائه کرد. در این نشست شرایط برگزاری رویدادها و لیگ بسکتبال ایران مورد تایید و تمجید اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور «آندریاس زاگلیس» دبیرکل فیبا برگزار شد، تمام اعضای کمیسیون پزشکی ضمن ارائه گزارش در خصوص پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه مهار کرونا توافق نمودند که رویداد پنجره سوم مسابقات قاره‌ای بزودی از سرگرفته شود و بر اساس اثربخشی بیش از ۹۰ درصدی اکثر واکسن‌های تولید شده تمام فدراسیون‌ها پیش از اعزام نسبت به واکسینه کردن ورزشکاران اقدام نمایند.

تدوین و به روز رسانی پروتکل‌ها و دستورالعمل بهداشتی فیبا برای مسابقات، برگزاری رویدادها با حفظ ایمنی و سلامت ورزشکاران در سال جاری و اصلاح برخی از مفاد پروتکل فیبا به منظور کاهش هزینه فدراسیون‌های ملی از دیگر موارد مورد بحث و گفتگو در کمیسیون پزشکی بود.

کد خبر 5180340

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال رامین طباطبایی فدراسیون جهانی بسکتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد ویروس کرونا تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران جودو تیم ملی فوتبال سوریه باشگاه پرسپولیس اردوی تدارکاتی تيم فوتبال پديده کمیسیون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار