Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران‌خودرو با تشکیل کمیته «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی»، هم‌سو با راهبردهای وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و هماهنگی با قوای سه‌گانه و نهادهای مرتبط، تحقق شعار سال را دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در نخستین جلسه کاری سال جدید، با حضور معاونان و مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت‌های تابعه با تاکید بر شناسایی صحیح مشکلات و موانع مسیر تولید، گروه صنعتی ایران‌خودرو را کانون تولید خودروی کشور خواند و گفت: کمیته تشکیل شده از معاونان و مدیران ایران خودرو،‌ ظرف یک هفته آینده چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف مرتبط با تولید را جمع‌بندی و اعلام کند تا با پشتیبانی و حمایت دولت تدبیر و امید و نهادهای مرتبط، هر چه سریع‌تر در مسیر رفع آن‌ها قرار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ ایران‌خودرو در صدد است تا ضمن شناسایی و رفع موانع تولید در درون سازمان، عوامل و موانع برون‌سازمانی را نیز شناسایی کرده و اطلاعات و راهکارهای مورد نظر را در اختیار نهادهای مرتبط قرار ‌دهد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در ادامه گفت: در سال گذشته با وجود مشکلات و موانع توانستیم از رکورد تولید ۵۰۱ هزار و ۳۹۹ دستگاه خودرو عبور کنیم و در سال ۱۴۰۰ نیز با حمایت نهادهای حاکمیتی، این مسیر را ادامه خواهیم داد.

مقیمی همچنین از تکمیل خودروهای دارای کسری در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در روزهای پایانی اسفندماه، ۱۴ هزار و در تعطیلات نوروز نیز بیش از ۱۸ هزار خودروی ناقص تکمیل و تحویل و یا آماده تحویل به مشتریان شده است. در مجموع با تکمیل ۳۲ هزار دستگاه خودرو، تعداد خودروهای دارای کسری در پارکینگ‌ها به ۳۳ هزار دستگاه رسیده و در پایان هفته جاری نیز این تعداد به ۲۶ هزار دستگاه کاهش خواهد یافت.

مقیمی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان و کارگران خطوط تولید در ایران خودرو و شرکت های قطعه‌ساز، خاطرنشان کرد: بسیاری از تامین کنندگان از روز دوم فروردین فعالیت های تولیدی خود را آغاز کرده اند تا قطعات را به موقع به خطوط تکمیل کاری ایران خودرو برسانند.

وی گفت: فعالیت‌های زنجیره تامین ایران خودرو و کارگران جهادگر این شرکت در تعطیلات نوروز که با هدف عرضه مستمر به بازار و کسب رضایت مشتریان صورت گرفت، ستودنی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد

به گفته پلیس، در پی وقوع یک حادثه در مقابل کاخ سفید، یک مرد کشته شد.

به گزارش ایسنا، تیم اداره پلیس متروپلیتن در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه شب به وقت واشنگتن در واکنش به گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه در تقاطع خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا در شمال غرب واشنگتن دی.سی به محل اعزام شد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پلیس اعلام کرد مردی در صحنه وقوع تصادف کشته شده است.

در این حادثه ظاهرا خودرویی به یکی از موانع امنیتی پیرامون ساختمان کاخ سفید برخورد کرد.

این رویداد توسط واحد تحقیقات تصادفات اداره پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی