Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:53:18 GMT

مستند پرتره بانوان فرهیخته در «حکایت دل»

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۶۱۵

مستند «حکایت دل» قرار است فیلم مستند زنان فرهیخته و استادان فرهنگ و ادب و هنر را روایت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار،  فیلم مستند پرتره از زنان فرهیخته و استادان فرهنگ و ادب و هنر ، از روز شنبه (۱٤ فروردین تا ۲۱فروردین) هر روز ساعت ۱۷ در قالب مجموعه مستند حکایت دل پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجموعه مستند حکایت دل تا کنون زندگی ده ها تن از بزرگان را به تصویر درآورده و در این ایام گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما با تولید و پخش هشت فیلم مستند از بانوان عالی مقام فرهنگ و ادب و هنر کشور همچون پری صابری، نویسنده، مترجم، کارگردان و بازیگر  تئاتر و سینما، ژاله آموزگار متخصص زبان های باستانی و نویسنده و چهره ماندگار، منصوره اتحادیه مورخ و نویسنده، روح انگیز کراچی  شاعر و پژوهشگر  تاریخ ادبیات  وشعر زنان پارسی، شهین اعوانی فیلسوف و نویسنده و پژوهشگر  فلسفه اخلاق، استاد زهره زرشناس زبان شناس و استاد  زبان های باستانی وسُغدی، توران زندیه هنرمند نقاش و از پیشگامان آموزش هنر به کودکان، بلقیس سلیمانی نویسنده رمان و داستان نویس شهیر را به روی آنتن می برد.

«حکایت دل» توسط گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما از شنبه (۱۴ فروردین تا ۲۴ فروردین ماه) ساعت ۱۷ از شبکه چهار پخش می شود.

تهیه کننده مجموعه مستند حکایت دل، علیرضا حسینی و کارگردان آن بیژن شکرریز است. پژوهش و طراحی سوالات مجموعه را محبوبه کلانتری به عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه چهار حکایت دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت