Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره نحوه فعالیت و حضور کارمندان ادارات و دستگاه‌ها در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آذر صفایی‌نیا» امروز (۱۴ فروردین ماه) در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرهایی که اخیراً به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی با طغیان بیماری مواجه شده و تغییر رنگ به نارنجی و قرمز داده‌اند، اظهار کرد دستورالعمل‌های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهرهای زرد، نارنجی و قرمز منتشر شده است و این شیوه نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کارهای محوله را انجام دهند و یک دوم حضور داشته باشند.



 



وی در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرهای قرمز کرونایی اظهار کرد: براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات دو سوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای مربوطه را انجام دهند و یک سوم حضور یابند.

 

صفایی نیا تاکید کرد: در شهرهای زرد کرونایی یک سوم کارمندان دورکاری خدمات ارائه دهند و دو سوم حضور یابند.

 

وی ادامه داد: در اجرای دورکاری باید نظم اداری و تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد.
 

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان‌ها و استانی، مدیرکل و مدیر استانی است بنابراین باید ادارات شهرستان‌ها توجیه شوند.

 

همچنین حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، ابراز داشت: دورکاری‌های کارمندان در این شرایط کرونایی مختص کارکنان ادارات خواهد بود و شامل مدیران دستگاه‌های اجرایی نخواهد شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دورکاری کارمندان دورکاری کهگیلویه و بویراحمد کرونا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد