Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نگرانی از فعالیت راست گرایان افراط گرایی در نهادهای عمومی آلمان با مشخص شدن حضور چنین افرادی در نیروهای آتش نشانی هامبورگ بار دیگر خبر ساز شده است.

خبرگزاری د.پ.آ. آلمان امروز (شنبه) فعالیت های چندین مظنون به افراط گرایی در آتش نشانی هامبورگ مورد توجه قرار گرفته است. مقامات آتش نشانی این شهر می گویند در یک مورد ، یک افسر آتش نشانی از افراط گرایان راست گرا در شبکه های اجتماعی حمایت کرده و چندین بار محتوای نژادپرستانه را در آنجا بازنشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اقدام، این فرد بلافاصله از فعالیت رسمی منع و تحقیقات در این باره آغاز شده است. در موردی دیگر پنج نفر از نیروهای آتش نشانی نمادهای خلاف قانون اساسی را رد و بدل کرده اند که تحقیقات از آنها نیز آغاز شده است.

طبق اطلاعات اداره آتش نشانی هامبورگ، افراد مظنون به داشتن تمایلات افراط گرایانه از سوی نهاد حفاظت از قانون اساسی و از طریق دفتر گزارش فعالیت های افراط گرایان راست گرا که نوامبر گذشته در دفتر پلیس جنایی ایالتی تاسیس شده است ، تحت نظر قرار گرفته اند.

به  گزارش نشریه «هامبورگر آبندبلات» آتش نشان معلق در گروه واتس اپی افراط گرایان که اعضای آن دیدگاه های افراط گرایان راست گرا را منتشر می کنند ، فعال بوده اند.

در همین رابطه «کریستیان شوارتز» رئیس آتش نشانی هامبورگ گفت: «راست گرایان افراط گرایی در بین نیروهای آتش نشانی جایی ندارند. تبعیض از هر نوع نه پذیرفته شده و نه قابل تحمل است». سازمان آتش نشانی هامبورگ با حدود دو هزار و ۹۰۰ کارمند دومین گروه بزرگ آتش نشانی در آلمان است.

برچسب‌ها آتش نشانی آلمان افراط گرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آلمان افراط گرایی آتش نشانی آلمان افراط گرایی اخبار کنکور افراط گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست