Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ضمن اشاره به شناسایی بیش از ۲۰ سایت فعال در زمینه رزرو اقامتگاه غیرمجاز گفت: در همین راستا پنج اقامتگاه غیرمجاز در کاشان پلمب شد. - اخبار استانها -

فریدون اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به نظارت بیش از پیش بر مراکز اقامتی و شناسایی اقامتگاه غیرمجاز اظهار داشت: تمامی واحدهای اقامتی تحت نظارت این اداره کل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت کرده و به‌ویژه در راستای سلامت گردشگران نوروزی گواهی ایمن و سلامت از نهادهای ذی‌ربط ستاد سفر استان اصفهان دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گشت‌های نظارتی کمیته‌های امنیت و اسکان نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان موفق به پلمب 90 مرکز اقامتی غیرمجاز در کل استان اصفهان شدند، افزود: عمدتا خانه‌های استیجاری غیرمجاز بوده‌اند که به‌صورت اینترنتی اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد اقامتگاه پنج اقامتگاه غیرمجاز در شهرستان کاشان بوده است، ابراز داشت: خوشبختانه کاشان در ساماندهی خانه‌های استیجاری عملکرد خوبی داشته و با اقدامات صورت گرفته این اماکن با اخذ مجوز به خانه مسافر تبدیل شده است.

رستوران‌ها و فست فودهای متخلف در رعایت پروتکل کرونا اخطار پلمب گرفتندکشف 94 تن کالای اساسی قاچاق در آذربایجان‌غربی / مراکز گران‌فروشی پلمب می‌شوند‌واحدهای صنفی متخلف مازندران در نوروز پلمب شدند

وی با بیان اینکه با تلاش همکارانمان در شهرستان کاشان حدود 170 خانه مسافر ساماندهی شدند، گفت: این اماکن همانند هتل‌ها مجوزهای لازم را اخذ کردند و به صورت قانونی فعالیت می‌کنند و در شهر اصفهان نیز حدودا به همین میزان با تابلو و مجوز بهره‌برداری ساماندهی شدند.

اللهیاری ضمن تأکید بر برخورد با فعالیت اقامتگاه‌های غیرمجاز و سایت‌های رزروکننده این اقامتگاه‌های غیرمجاز تصریح کرد:  خوشبختانه با ورود بسیار خوب پلیس فتا و دادستانی سال گذشته حدود 200 خط تلفن که نسبت به رزرو اقامتگاه‌های غیرمجاز اقدام می‌کردند، مسدود شد.

وی با بیان اینکه بیش از 20 سایت فعال در زمینه رزرو اقامتگاه غیرمجاز احصا شده است، تأکید کرد: با تکمیل این لیست این سایت‌ها به مراجع مربوطه ارسال می شود تا اقدامات قانونی در این زمینه انجام شود چراکه اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در زمینه ساماندهی خانه مسافرها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/801/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقامتگاه غیرمجاز رزرو اقامتگاه استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر