Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری گفت: به کسب دو مدال خوشرنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت و جوانان، مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری ایران اظهار داشت: با توجه به گزارش هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسئولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته های مختلف از جمله وزنه برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه برداری در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک مطرح شده، اگرچه دو سهمیه برای المپیک بیشتر نداریم که انشالله قطعی هم خواهد شد، شانس مدال های خوشرنگی داریم و انتظار مردم هم از رشته های وزنه برداری، کشتی و تکواندو در المپیک بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را فراهم کنیم تا موانع و مشکلات موجود را در اعزام ها و اردوها حل کرده و تا کنون هم به لطف خداوند و تلاش مجموعه وررش کشور، فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی بوجود آمده و من خیلی امیدوارم دو مدال خوشرنگ از وزنه برداری در المپیک به ارمغان آید.

سلطانی فر ورزش را بهترین عرصه برای سرمایه گذاری با هدف شاد کردن دل میلیونها ایرانی دانست و تاکید کرد: مدال های ورزشکاران در رویدادهای جهانی، آسیایی و المپیکی باعث شادی و نشاط ده ها میلیون ایرانی می شود که هیچ عرصه ای در شاد کردن مردم با عرصه ورزش قابل قیاس نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به رسالتی که نسبت به مردم و قهرمانان داریم تلاشمان این است که با وجود محرومیت ها و محدودیت ها نیاز های ورزشکاران المپیکی را برطرف کنیم و تا کنون هم کم نگذاشتیم.

سلطانی فر با بیان اینکه پاداش قهرمانان سال ٩٨ پرداخت شده، توضیح داد: سال ٩٩ بدلیل دوران پاندمی کرونا رویداد خاصی برگزار نشد ولی برای مدال های المپیکی پاداش مناسبی را اعلام می کنیم تا قهرمانان با انگیزه بیشتری تمرینات و دوران آماده سازی را سپری کنند.

وزیر وررش و جوانان گفت: وزنه برداران پس از قطعی شدن سهمیه های المپیکی، کمک هزینه ماهانه 5 میلیون تومان را برای مدت ١٨ ماه دریافت خواهند کرد و این مهم شامل همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک را بدست می آورند، خواهد شد.

سلطانی فر تاکید کرد: نهایت تلاش و حمایت را از قهرمانان و المپیکی ها انجام می دهیم تا با بهترین امکانات، بهترین نتیجه هم برای مردم به ارمغان آید.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداری سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان