Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید فاضلی پس از تساوی یک بر یک پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: درود می‌فرستم به شرف بازیکنان‌مان که جانانه جنگیدند و طبق برنامه جلو رفتند. مقابل تیم بزرگ و قابل احترام پرسپولیس استراتژی داشتیم این پرسپولیس به مراتب بهتر و هماهنگ‌تر از نیم‌فصل اول بازی می‌کند.  ما هم خیلی با برنامه بازی کردیم گل اول را زدیم و می‌توانستیم توسط بایرامی به گل دوم هم برسیم که اگر توپ او گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که گل تساوی را خوردم هم ما و هم پرسپولیس می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم. 

وی در مورد اینکه در نیمه اول خیلی تدافعی بازی می‌کردید آیا برای این کار برنامه داشتید یا خیر، گفت: ما استراتژی داشتیم که حتی می‌خواستیم از جلو پرس کنیم اما کم‌کم خود به خود به عقب کشیدیم اینکه برنامه ما باشد اینطور نیست. این برنامه را هم داشتیم بیشتر پاس‌کاری کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. 

مربی تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است بلندی چمن ورزشگاه عمدی بوده است، عنوان کرد:‌ برای گل‌محمدی آرزوی موفقیت می‌کنم اما چنین مسئله‌ای را تأیید نمی‌کنم ما در جریان نبودیم بلندی چمن برای ما هم بود. ما هم می‌خواستیم روی زمین بازی کنیم و گلی هم که زدیم روی زمین بود.

فاضلی در مورد داوری گفت: قضاوت در نیم اول خیلی خوب بود اما در نیمه دوم نمی‌دام چرا جریان بازی برگشت. به خصوص بعد از اینکه گل را به ثمر رساندیم.  داوری قرار نیست برای تیم حریف پنالتی بگیرد اما طوری مدیریت کردند که تیم حریف کم کم آمد و خیمه زد. با خطاهایی که گرفتند باعث شد که آنها روی ما مسلط باشند و در همین جریانات به گل رسیدند. در ضد حمله‌ای که ما داشتیم بازیکن حریف شیری یا سرلک روی یار ما خطا انجام داد که صددرصد پنالتی بود. 70 میلیون این بازی را تماشا می‌کردند و از داوران می‌خواهیم که دقت بیشتری در قضاوت داشته باشند. ما معترض به آن صحنه هستیم و حق تیم‌مان ضایع شده است. 

وی افزود: این را هم باید اضافه کنم که دو بازیکن ما به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز در ترکیب تیم ما نبودند اما با این شرایط نفرات دیگر جانانه جنگیدند. تیمی که وحید امیری، آل‌کثیر و نوراللهی به عنوان یار تعویضی وارد می‌شوند نشان می‌دهند که تیم بزرگی است اما بچه‌‌ها ما پا پس نکشیدند. تعویض‌های ما هم در خط جلو بود. خدا را شکر می‌کنیم که در این مسابقه سربلند بودیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال وحید فاضلی شهر خودرو مربی تیم فوتبال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا