Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در آستانه بازی با لیورپول، آمادگی خوب و بالایی از خود نشان داد.

رئال مادرید موفق شد با کسب 3 امتیاز خانگی 63 امتیازی شده و بالاتر از بارسلونای 62 امتیازی موقتاً به رده دوم برسد و اختلاف با صدر جدول را هم به 3 امتیاز کاهش دهد. این پیروزی در آستانه هفته ای سخت و حساس برای تیم زیدان کلیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی رئال مادرید - ایبار تاریخ برگزاری: شنبه | 14 فروردین 1400 زمان برگزاری: 18:45 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو داور بازی: آقای ایسیدرو دیاز دی مِرا اسکودروس گلزنان: مارکو آسنسیو ('41) گزارش بازی

دقیقه '3 کریم بنزما قدر پاس اشتباه و طلایی مدافع ایبار را ندانست و موقعیت دو به تک را به راحتی با یک کرنر عوض کرد! دقیقه '5 ارسال خوب مارسلو با ضربه سر بنزما وارد دروازه ایبار شد اما آفساید بود و گل مردود اعلام شد.

اولین گل رئال مادرید مقابل ایبار که مردود اعلام شد

دقیقه '21 ضربه ایستگاهی زیبای آسنسیو از سمت راست، با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و برگشت. دقیقه '36 بالاخره رئال مادرید به گل رسید؛ حرکت تیمی خوبی که با پاس وازکز به ایسکو همراه شد و ضربه زمینی ایسکو در میانه راه با ضربه رباح ماجری آسنسیو به زیبایی از میان پاهای دروازه بان وارد دروازه شد اما باز هم VAR به صورت میلیمتری این گل را مردود اعلام کرد.

این بار دیگر هیچ چیز نمی توانست گل دقیقه 41 رئال مادرید را مردود اعلام کند؛ پاس خوب کاسمیرو و حرکت زیبای آسنسیو که مدافع ایبار را جا گذاشت و تک به تک شد و با یک بغل پای دقیق کار را تمام کرد.

نیمه اول با پیروزی رئال مادرید، در حالیکه کاملاً بر بازی سوار و مسلط بود و دو گل آفساید و یک ضربه به تیر دروازه داشت، به پایان رسید.

دقیقه '52 ضربه زیبای آسنسیو با واکنش دروازه بان به کرنر تبدیل شد. دقیقه '61 تونی کروس و رودریگو به جای مودریچ و آسنسیو وارد میدان شدند.  در دقیقه '62 دروازه رئال مادرید روی یک اشتباه نزدیک بود باز شود اما کورتوا به هر زحمت خود را به توپ رساند و از روی خط دروازه آن را به کرنر فرستاد. دقیقه '68 وینیسیوس و آریباس به جای مارسلو و ایسکو وارد میدان شدند.

دقیقه '72 حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و ارسال او به روی دروازه با ضربه سر بنزما وارد دروازه ایبار شد تا خیال زیدان تا حدودی راحت شود. این هفتمین بازی متوالی بود که مهاجم فرانسوی گلزنی کرد.

دقیقه '80 کریم بنزما جای خود را به ماریانو دیاز داد. دقیقه '87 فشار بازیکنان ایبار در داخل محوطه رئال مادرید که با واکنش خوب کورتوا دفع شد. در نهایت رئال مادرید موفق شد با کسب 3 امتیاز این مسابقه موقتاً و قبل از الکلاسیکو به رده دوم صعود کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود ادعای باشگاه پدیده: پرسپولیس باید 3 - صفر بازنده شود علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مردود اعلام رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد، اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است