Web Analytics Made Easy - Statcounter

الحوثی در صفحه رسمی‌اش در توئیتر نوشت: آمریکا و متحدانش حاضر به انجام توافق نیستند، همانگونه که این موضوع در توافق استکهلم در مورد مذاکرات صلح روی داد و ائتلاف به سرکردگی سعودی و کشورهای غربی حامی آن حاضر به اجرای توافق آن نشدند.

وی همچنین گفت: آمریکا مدعی است که گروه انصارالله را به خاطر بحران انسانی از فهرست تروریستی خارج کرده است، اگر این ادعا درست است، چرا برای پایان دادن به بحران انسانی، محاصره یمن را برنمی‌دارد؟

الحوثی افزود: آمریکا برای انحراف ملت‌ها و ادامه اقدامات تروریستی [اقتصادی نظیر محاصره و تحریم] و تجاوزگری و محاصره علیه یمن با واژه‌ها بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه داری آمریکا ۲۸ بهمن ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد که انصارالله یمن را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد.

 آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا پیشتر در بیانیه‌ای از خروج قریب‌الوقوع نام انصارالله یمن از فهرست گروه‌های ترویستی خارجی از نظر آمریکا خبر داد.

وی در بیانیه خود اظهار کرد: روز ۱۶ فوریه [۲۸ بهمن] تحت قانون مهاجرت و ملیت، نام انصارالله که گاهی از آن با عنوان حوثی‌ها یاد می‌شود را از فهرست گروه‌های تروریستی خارجی حذف خواهم کرد.

وی در ادامه مدعی شد: این تصمیم با توجه به شرایط وخیم انسانی در یمن اتخاذ شده است. ما به هشدارهای سازمان ملل متحد، گروه‌های بشردوستانه و اعضای کنگره از هر دو حزب و دیگران مبنی بر اینکه تروریستی اعلام شدن انصارالله می‌تواند اثرات ویران‌کننده‌ای بر دسترسی یمنی‌ها به کالاهای اساسی مانند غذا و سوخت داشته باشد، گوش فرا دادیم.

جنبش انصارالله یمن که از ششم فروردین سال ۱۳۹۴ در حال مبارزه با متجاوزان ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان است، در حالی از سوی وزارت امور خارجه دولت دونالد ترامپ گروه تروریستی اعلام شده بود که جرم این جنبش فقط دفاع از مردم و کشور یمن است.

311311

کد خبر 1501091

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انصارالله یمن ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر در فولادشهر، عنوان کرد: میدان اصفهان و ذوب‌آهن همیشه سخت و چالش‌برانگیز است که الان هم بیشتر شده، زیرا کادر فنی اقای ربیعی و همکارانش هستند. با این حال محکوم به جذب امتیاز هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی اجازه هیچ فکر یا تصمیم دیگری نمی‌دهد و امیداریم بتوانیم آن را تغییر بدهیم. تمام تلاشمان را بر جذب حداکثری امتیاز انجام می‌دهیم.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد و زیبایی آن همین است، ادامه داد: با تمام تلاش و انرژی بهترین کیفیتمان را ارائه می‌کنیم. این جدول از دیدگاه باشگاه نساجی اشتباه است و تلاش می‌کنیم آن را تغییر دهیم.

صداقت در ادامه گفت: در بازی با تراکتور ۳ بازیکن اصلی نداشتیم. برای فردا هم همینطور است و با تمام تلاشی که کردیم ۳ مصدوم و یک محروم خواهیم داشت، اما تمام فکر و تمرکزمان بر جذب امتیاز است و بازیکنان نیز همیشه توانسته‌اند جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهند. امیدوارم فردا اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما باشد.

دیگر خبرها

  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • شمال یمن بمباران شد
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟