Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:34:01 GMT

پیرلو: طبق معمول خودمان شرایط را دشوار کردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۶۶۳

پیرلو: طبق معمول خودمان شرایط را دشوار کردیم

آندره آ پیرلو بازی کردن در مقابل تیم هایی با سبک تورینو را دشوار توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز به تساوی 2-2 مقابل تورینو رضایت داده و دو امتیاز حساس دیگر را نیز در کورس فتح اسکودتو از دست داد. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان و تحت فشار یوونتوس در پایان این مسابقه مدعی شد این خود بازیکنان یوونتوس هستند که شرایط را برای خودشان در جریان بازی دشوار می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره آ پیرلو گفت: "ما بازی را خوب شروع کرده و از تورینو پیش افتادیم و این سخت ترین کار در برابر تیم هایی است که دفاع می کنند. طبق معمول زندگی را برای خودمان پیچیده و دشوار کردیم. ما به نیمه دوم متفاوت امیدوار بودیم، اما بلافاصله مرتکب اشتباه شده و مجبور شدیم برای جبران تلاش کنیم. ما باید یاد بگیریم که حتی یک ثانیه هم نباید تمرکز خود را از دست بدهیم، زیرا در لحظه از دست دادن توپ مجازات می شویم.

 

 

وقتی در مقابل تیم هایی بازی می کنید که خیلی عقب دفاع می کنند، هجوم به سمت فضاها دشوار است، بنابراین شما باید از جناحین وارد شده و سعی کنید به بازی عرض بدهید. ما این تاکتیک را به خصوص در مواجهه با تیم هایی که 5 بازیکن دفاع می کنند امتحان می کنیم. باید ارسال های دقیقی داشته و با تعداد نفرات بالا در محوطه حاضر شوید.

 

بعد از گل دوم، ما بازی را به حالت اول برگرداندیم، یک بار به دیرک زدیم و کریستیانو رونالدو نیز فرصت گلزنی داشت. در مقابل تیم هایی که یک سوم پایانی خود را بسته اند، ما نمی توانیم توپ را سریع حرکت دهیم، زیرا فضایی وجود ندارد و این موضوع کاملا طبیعی است.

 

اشتباهات چه بازیکن باشید، چه سرمربی و چه داور رخ می دهد. ما باید کاملا متمرکز مانده و متوجه شرایط فعلی باشیم. وقتی پیروز نشوید نمی توانید راضی باشید. ما می دانیم که باید پیشرفت کنیم و تلاش ما کسب پیروزی است، زیرا این هدف به همه کمک می کند تا آرامش پیدا کنند."

یوونتوس آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو آندره آ پیرلو تیم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، روگل البر تحلیلگر صهیونیست تداوم جنگ غزه را بیهوده دانست و درباره تبعات آن بر وجهه این رژیم به شدت هشدار داد.

وی افزود: چرا اسرائیل در جنگش شکست خورد؟ این سئوالی که اسرائیلی درباره آن وحدت دیدگاه ندارند در حالی که افراطی‌ها علت را عدم به کارگیری قدرت کافی می‌دانند اما مخالفان علت را نبود چشم انداز روشن جنگ عنوان کردند.

البر اذعان کرد: دیدگاه سومی هم وجود دارد که هضمش برای اسرائیلی‌ها دشوار است و آن باهوش‌تر بودن السنوار از اعضای کابینه جنگ است. او آینده نگر است و گام‌های آتی را به خوبی ارزیابی می‌کند و به پیش می‌رود و هر بار اسرائیل را غافلگیر می‌کند.

وی گفت: واقعیتی که نباید از نظر پنهان داشت این است که السنوار شطرنج باز قهاری است.

کد خبر 6091131

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است