Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:56:17 GMT

گواردیولا: گام بلندی به سوی قهرمانی بود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۷۴۵

گواردیولا: گام بلندی به سوی قهرمانی بود

پپ گواردیولا مدعی شد پیروزی مقابل لسترسیتی گام بلندی به سوی کسب عنوان قهرمانی بود.

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج فوق العاده منچسترسیتی در لیگ برتر امشب نیز ادامه یافت و آنها موفق شدند در استادیوم کینگزپاور با دو گل لستر را شکست دهند. پپ گواردیولا در پایان بازی اذعان داشت همیشه به بازیکنانش اعتماد داشته و امشب به آنهایی که کمتر شانس حضور در ترکیب داشته اند میدان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا گفت: "لسترسیتی یک تیم آماده و فوق العاده است. ما در دیدار رفت و در خانه نیز مقابل لستر شرایط دشواری را تجربه کرده و مشکلات زیادی داشتیم، اما امشب نسبت به دیدار رفت صبورتر بازی کردیم. این پیروزی یک گام بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر در این فصل محسوب می شود.

 

 

شما بعد از وقفه بازی های ملی هرگز نمی دانید که بازیکنان تیم تان چه شرایطی دارند، اما من همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم. البته شاید بازیکنان همیشه به من باور و اعتقاد نداشته باشند، اما من همه آنها را دوست دارم. امروز به برخی از بازیکنانم که مدتی بود در ترکیب قرار نگرفته و بازی نکرده بودند اعتماد کرده و آنها در بین بازیکنان اصلی قرار دادم.

 

بازیکنانی که امروز در ترکیب اصلی قرار گرفتند می دانستند که برای رخ دادن دوباره این اتفاق باید عملکرد خوبی در میدان از خود نشان دهند و در حال حاضر همبستگی خوبی بین بازیکنان وجود دارد. لیگ برتر بهترین تورنمنت برای پیروزی و کسب عنوان قهرمانی است. یک فصل 11 ماه طول می کشد و کسب جام بسیار سخت است.

 

حالا ما به قهرمانی نزدیک هستیم و به سه پیروزی دیگر نیاز داریم. من از نحوه تمرینات سرخیو آگوئرو در این هفته خوشحالم و هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. شاید روزی برای کسب یک عنوان به یک گل نیاز داشته باشیم و سرخیو آگوئرو آنجا حاضر باشد."

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق ۱۹ و ۶۰ و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق ۲۲ و ۹۰ گل‌های میهمان پاریسی را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه ۷۳ توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با ۶۹ امتیاز صدرنشین است، موناکو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با ۵۲ امتیاز سوم است.

tags # کیلیان امباپه ، فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم