Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزش تند باد شنبه شب که با بارش شدید باران رگباری نیز همراه بود، باعث شکسته شدن چند اصله درخت حاشیه خیابان  و قطع برق در برخی مناطق شهری و روستایی در شهرستان اسفراین شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت: وزش تندباد شنبه شب باعث  سقوط و شکسته شدن ۲ اصله درخت در سطح این شهر شد که خسارت مالی و جانی در بر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم نیک گفتار اضافه کرد : نیروهای خدماتی شهری پس از وقوع تندباد و سقوط درختان به مناطق خسارتی اعزام و درختان را از سطح جاده برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری در سطح شهر جمع آوری کردند.
 همچنین طبق گزارشات مردمی این تندباد باعث قطع برق برخی از مناطق شهری و روستایی در شهرستان اسفراین شد که نیروهای اداره برق سرگرم بررسی و رفع خرابی برای از سرگیری روشنایی برق در این مناطق هستند.
فرماندار شهرستان اسفراین نیز به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران بهاری و وزش باد شدید ، تمام دستگاههای خدمات رسان را در این شهرستان به حالت آماده باش در آورد .
مهدی کرامتی از مدیریت بحران شهرستان خواست تا با هماهنگی نیروهای ستاد مدیریت بحران نسبت به کمک رسانی به خسارت دیدگان  احتمالی ناشی از بارش شدید باران و تند باد در کمترین زمان اقدام کنند.
پیگیری خبرنگاران استان خراسان شمالی برای دریافت گزارش نهایی میزان خسارت های احتمالی ناشی از این تندباد در سایر شهرستان های این استان  به دلیل عدم پاسخگویی مسوولان شهرستانی به نتیجه نرسید.
هواشناسی استان خراسان شمالی ۱۲ فروردین ماه جاری در اطلاعیه نارنجی نسبت به وزش باد و رگبارهای شدید باران بهاری در این استان هشدار داد.
طبق این گزارش وضعیت ناپایدار جوی در استان خراسان شمالی همراه با بارش شدید باران رگباری و وزش باد حداقل ۲۴ ساعت آینده ادامه خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر در روزهای آینده در سطح شهرها و روستاهای این استان نیز وجود دارد و مدیریت بحران استانداری این استان نیز به مردم توصیه کرد تا از بیتوته کردن در حاشیه مسیل ها و رودخانه های خودداری کنند.
 

برچسب‌ها اسفراین طوفان خراسان شمالی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین طوفان خراسان شمالی اسفراین طوفان خراسان شمالی سازمان هواشناسی اخبار کنکور بارش شدید باران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید و فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: زمان شروع این هشدار ظهر سه شنبه و زمان پایان آن پنجشنبه صبح خواهد بود.

داداشی لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش محسوس ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل انتظار است.

کد خبر 6095560

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد