Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:15:43 GMT

شکارِ شکارچی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۹۱۸۸

شکارِ شکارچی

گروه ورزشی / هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز با برگزاری 5 بازی ادامه پیدا کرد که در اولین دیدار، پدیده از ساعت 16:30 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان پرسپولیس بود. یحیی گل‌محمدی در این بازی ترکیب متفاوتی را نسبت به بازی‌های قبل روانه میدان کرد.

 سرمربی پرسپولیس سیامک نعمتی بازیکن ملی‌پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت ولی از 2 ملی‌پوش دیگر یعنی احمد نوراللهی و وحید امیری هم در ترکیب اصلی استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به نظر می‌رسید فرشاد فرجی، مدافع جدید پرسپولیس شانس بازی مقابل تیم سابقش را داشته باشد، این اتفاق نیفتاد و فرجی حتی در لیست 18 نفره سرخ‌ها هم حضور نداشت. همین موضوع باعث شد تا شایعه‌ای مبنی بر اینکه توافق شده فرجی مقابل پدیده بازی نکند، بر سر زبان‌ها افتاد اما در ادامه خبر رسید دلیل اصلی خط خوردن فرجی از لیست پرسپولیس، مشکوک بودن او به ابتلای ویروس کرونا بوده و در این شرایط باز هم محمدحسین کنعانی زادگان ملی‌پوش کنار سیدجلال حسینی در دفاع میانی بازی کرد. در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود اما هر چه از زمان بازی گذشت، این مشکی‌پوشان پرسپولیس که لباس طرح جدیدشان با رگه‌های بنفش را بر تن داشتند، بودند که بر بازی مسلط شدند و یکی دو فرصت نصف‌ و نیمه ایجاد کردند. دقیقه ۳۳، کمال کامیابی‌نیا درون محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و با عبور از یک بازیکن توپ را به عالیشاه رساند اما شوت این بازیکن با بی دقتی از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 38 احسان پهلوان این بار از سمت راست نفوذ کرد و با پاس کات بک آقایی را صاحب توپ کرد ولی او به شکلی عجیب در گلزنی ناکام ماند. در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، دقیقه 1+45 پاس علی نعمتی از سمت چپ در مقابل دروازه به امین قاسمی نژاد رسید و او با ضربه نوک پا دروازه حامد لک را باز کرد تا نیمه اول با برتری مشهدی‌ها به پایان برسد. با شروع نیمه دوم حملات پرسپولیس برای جبران گل خورده ادامه پیدا کرد و یحیی، نوراللهی را به جای کامیابی‌نیا و مهدی عبدی را به جای پهلوان به میدان فرستاد. دقیقه 69 تلاش پرسپولیسی‌ها نتیجه داد و میلاد سرلک با شوتی زمینی، توپ را به گوشه دروازه میلاد فراهانی فرستاد تا بازی مساوی شود. دقیقه 78 ضربه عبدی را مدافع پدیده از روی خط بیرون کشید و دقیقه 82 هم ضربه نورالهی به تیر دروازه خورد. دقیقه 84 عیسی آل کثیر به جای مغانلو و امیری به جای عالیشاه وارد زمین شدند اما این تغییرات ثمری نداشت و بازی در نهایت 1-1 به پایان رسید تا پرسپولیسی‌ها در دیداری که موقعیت‌های زیادی داشتند، در نهایت 2 امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست بدهند.
گفتنی است دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان - نساجی با 2 گل حسین زامهران (55) و رضا دهقانی (85) به سود نساجی تمام شد و تراکتور - مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادند. دیروز ذوب‌آهن - صنعت نفت از ساعت 30/17 و استقلال - پیکان از ساعت 50/18 به مصاف هم رفتند.

پدیده- پرسپولیس با تماشاگر برگزار شد!

در بازی دیروز پدیده و پرسپولیس شاهد اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای بودیم. وقتی کارگردان تلویزیونی سکوها را به تصویر کشید، مشخص شد که تعداد معدودی هوادار در طبقه دوم ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور دارند و از نزدیک این دیدار را مشاهده می‌کنند. در شرایطی که مدت‌هاست ورود هواداران به ورزشگاه‌ها در تمام دیدارهای مسابقات فوتبال در کشور ممنوع است، حضور همین تعداد اندک هم بلافاصله واکنش‌هایی به همراه داشت و کاربران در فضای مجازی به آن پرداختند. سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این موضوع به خبرنگار «ایران» گفت:‌ «برای نیمه دوم این تعداد تماشاگر را از ورزشگاه بیرون کردند. این تخلف توسط برگزارکننده مسابقات در شهر مشهد به وجود آمد. کسانی که امنیت ورزشگاه‌ها را برعهده دارند باید پاسخگوی این موضوع باشند چرا که این مسئولیت نیروی انتظامی است که بعد از سوت آغاز بازی این اتفاق افتاد و ما هم از نماینده‌مان در این دیدار خواستیم تا بازی را نگه دارد و تماشاگران را بیرون کنند.» مهدی در پاسخ به این سؤال که آیا جریمه‌ای برای مسئولان برگزار کننده در مشهد در نظر گرفته می‌شود؟ اینگونه پاسخ داد: ‌«این را باید ارکان قضایی تصمیم بگیرند.»


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت و ذوب آهن برگزار شد. ذوب آهن در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب شد و سری 1 – 1 برابر شد.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند