Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس و پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
به گزارش آریا، همچون گذشته سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در این بازی در قلب دفاع بودند، مهدی شیری در روزی که سیامک نعمتی محروم بود در دفاه راست بازی کرد و سعید آقایی نیز مثل همیشه مدافع چپ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نیمکت نشینی نوراللهی میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا در هافبک دفاعی حضور داشتند، مهدی ترابی به همراه احسان پهلوان و امید عالیشاه یک خط جلوتر بودند و در نهایت شهریار مغانلو نیز در نوک خط حمله بازی کرد.
بازی دو تیم محتاطانه آغاز شد و دو تیم دقایقی زیاد موقعیت جدی ای روی دروازه ها شکل ندادند تا اینکه کم کم پرسپولیس موفق شد روی دروازه پدیده خطر آفرینی کند. از آن سوی نیز پدیده بیکار ننشست و سعی در زدن ضد حمله روی دروازه پرسپولیس داشت که موفق نیز بود و در دقیقه 41 موفق شدند روی یکی از همین ضد حمله ها گلزنی کنند.
در ادامه بازی و در نیمه دوم، ضم حمله های تند و تیز پدیده ادامه داشت و چندین بار این تیم موقعیت داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند اما این اتفاق رخ نداد. از آن سوی پرسپولیس نیز به دنبال جبران گل خورده بود و یحیی با تعویض های هجومی خودش و آوردن وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و احمد نوراللهی سعی در زدن گل های بیشتر داشتند که تنها همان گل سرلک دستاورد سرخ ها بود. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید تا پرسپولیس دو امتیاز ارزشمند در این بازی از دست بدهد. امتیازی که شاید در آخر فصل حسابی سرخ ها را نقره داغ کند.
پرسپولیس در محوطه جریمه پدیده بسیار ناهماهنگ و سردرگم بود. چمن و ماسئل دیگر هر قدر هم به ضرر پرسپولیس بوده باشند، چیزی از فرصت سوزی بازیکنان این تیم کم نمی کند. سرخ ها در این بازی فرصت داشتند تا چندین بار دروازه پدیده را باز کنند که این اتفاق رخ نداد. مغانلو، عبدی، عالیشاه، نوراللهی و دیگر بازیکنان پرسپولیس فرصت داشتند تا دروازه حریف را باز کنند. فرصتی که از آن استفاده نکردند. پرسپولیس در این بازی 21 شوت داشت و آمار خوبی در این زمینه داشت اما تنها 1 گل سهم سرخ ها بود.
دیگر نکته در خصوص بازی پرسپولیس، سردرگمی هافبک های این تیم بود. در این بازی خصوصا در نیمه اول، بارها شاهد این بودیم که مهدی ترابی، امید عالیشاه و احسان پهلوان تغییر مکان می دادند و گاهی جای خود را با هم عوض می کردند که این برای پرسپولیس تغییر مثبتی را حاصل نکرد. دو بازی قبل را یادمان نرفته است که ترابی و امیری و عالیشاه به مراتب بسیار بهتر بازی کرده بودند وخطرناک تر بودند. به نظر می رسد که یحیی باید این ناهماهنگی در خط هافبک را با یک تصمیم قاطع حل کند. انگار هنور خودش نیز نمی داند که قرار است از کدام بازیکن در کدام سمت استفاده کند. پرسپولیس در سال های اخیر به ثبات معروف بوده است و بازیکنان هرقدر هم که خوب باشند، گاهی ممکن است نیمکت نشین نفرات دیگر باشند. این ثبات بهتر است در خط هافبک پرسپولیس نیز به وجود بیاید و ترابی و عالیشاه و امیری و پهلوان و نوراللهی در چینش پرسپولیس جای مشخصی داشته باشند.
نکته آخر به خط دفاع پرسپولیس اشاره می کنیم. به نظر می رسید که بین هافبک دفاعی های پرسپولیس و مدافعان این تیم یک فضای خالی است. همان فضایی که چندین بار به بازیکنان پدیده فرصت خودنمایی داد. جلال حسینی و کنعانی زادگان مثل گذشته روز خوبی نداشتند و حتی به نظر می رسید کنعانی زادگان بعد از بازی تیم ملی خسته شده است. به هرحال امروز مدافعان پرسپولیس در سطح همیشگی نبودند. آن ها بهترین خط دفاع لیگ هستند و توقعات بیشتری از آن ها می رود. باید دید که با وجود بازگشت عیسی آل کثیر، پرسپولیس در هفته های آینده و بازی های لیگ قهرمانان چه نتیجه ای خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس پدیده مشکل گلزنی سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد