Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:52:50 GMT

ترددهای جاده‌ای در خراسان‌جنوبی ۹۳ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۰۳۲۱

ترددهای جاده‌ای در خراسان‌جنوبی ۹۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله جلال‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ترددها در سطح جاده‌های خراسان‌جنوبی نسبت به سال گذشته اظهار داشت: مجموع تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی خراسان‌جنوبی از زمان شروع طرح نوروزی ۱۴۰۰ در مقایسه با نوروز پارسال، ۹۳ درصد افزایش یافت.

وی افزود: همین آمار نسبت به نوروز ۱۳۹۸ کاهش ۲۳ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی عنوان داشت: از زمان شروع طرح نوروزی در ۲۵ اسفند ۹۹ تا پایان روز ۱۳ فروردین، تردد بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شد که ۱۸ درصد آن تردد ناوگان باری و حمل و نقل کالا بود.

جلال‌زاده گفت: همچنین مجموع ورودی و خروجی استان در این مدت بیش از ۶۶۰ هزار وسیله نقلیه بود که افزایش ۱۲۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی را در مقایسه با بازه مشابه نوروز سال گذشته نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همچنین بیشترین حجم ترافیک طی این مدت (از ابتدای طرح نوروزی) مربوط به محور‌های بیرجند-سربیشه، بیرجند-خوسف، بیرجند-آرین شهر و قاین-خضری بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه روز اوج تردد در محور‌های مواصلاتی استان مربوط به جمعه ششم فروردین با ثبت بیش از ۲۰۱ هزار وسیله نقلیه همزمان با موج اول بازگشت سفر‌های نوروزی بود، تصریح کرد: ساعت اوج تردد نیز ساعت ۱۹ تا ۲۰ سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت در محور سربیشه حدفاصل مود تا بیرجند با ثبت بیش از هزار و ۷۰۰ وسیله نقلیه بود.

جلال‌زاده گفت: مجموع تردد ورودی و خروجی مرکز استان در روز سیزدهم فروردین ۵۵ هزار و ۳۹۸ وسیله نقلیه، نمایانگر بیشترین تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بیرجند در بازه زمانی طرح نوروزی همزمان با روز طبیعت بوده است.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده نوروز مسافرت ورودی و خروجی خراسان جنوبی وسیله نقلیه طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت