Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم روز ۱۴ فروردین روز خاصی در تاریخ کرونایی قم بود زیرا در یان روز ۱۵۸۹ تست سریع کرونا در قم انجام شد.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه ای آورده است: در حالیکه فقط یک روز از نارنجی شدن وضعیت استان قم می گذرد تعداد تستهای انجام شده در استان به ۱۵۸۹ مورد در روز ۱۴ فروردین رسید. در این روز تعداد ۴۸۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمان سرپایی کرونا مراجعه نموده و بیش از ۱۰۰۰ مورد، توسط تیمهای مراقبتی مرکز بهداشت مورد رهگیری قرار گرفته اند که فشار کاری بسیار  زیادی بر کارکنان حوزه بهداشت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرغم هشدارهای مکرر وزارت بهداشت بر محدود کردن دید و بازدید و سفرهای نوروزی و تجمعات و دورهمی ها، متأسفانه با کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان گرامی، شاهد افزایش چشمگیر موارد بیماری در سطح شهر هستیم.
امید است با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم فهیم و مراجعه بهنگام در صورت مشاهده علایم مشکوک به کرونا و رعایت صحیح قرنطینه خانگی در صورت لزوم بتوانیم هرچه سریع تر از گسترش بیماری جلوگیری کرده و آنرا مدیریت و کنترل نماییم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

ایستگاه هواشناسی از سال ۱۳۷۶ در تفت تشکیل شد و نسبت به ثبت بارش‌ها اقدام کرد و لذا احتمال اینکه رکورد بارش در این شهر به بیش از ۲۷ سال برسد نیز وجود دارد.

"محمد رضا شیرغلامی" روز چهارشنبه به ایرنا گفت: پیش از این در ۲۴ بهمن ماه سال ۷۶، در تفت ۲۸.۵ میلیمتر باران ثبت شده بود.

وی رکورد بیشترین بارش‌ها در اردیبهشت ماه را با رقم ۶۵.۵ میلیمتر مربوط به کرخنگان شهرستان مروست و سپس چنارناز همین شهرستان با رقم ۵۹.۵ و پس از آن بختیاری شهرستان خاتم با رقم ۵۲ میلیمتر ذکر کرد که در ۱۱ اردیبهشت سال ۹۹ رخ داده است.

شیرغلامی، ادامه داد: از اول سال زراعی جاری (مهرماه سال گذشته تاکنون) ۴۱۰ میلیمتر باران در آمحسن دهبالا در شهرستان تفت ثبت شد و بعد از آن روستای منشاد در شهرستان مهریز با ثبت ۳۹۹ میلیمتر، رکوردار بوده است.

بارش باران که از سه شنبه شب در استان یزد آغاز شده همچنان در برخی مناطق استان ادامه دارد.

بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در استان یزد باعث جاری شدن رودخانه های فصلی در مناطق ییلاقی در شهرهای تفت و اسلامیه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد