Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:25:01 GMT

کونگ فوکار گیلانی نایب قهرمان مسابقات ممای کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۰۱۰

کونگ فوکار گیلانی نایب قهرمان مسابقات ممای کشور شد

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس اعلام نتایج رقابت های ممای (اجرای فرم) کونگ فو توآ سنتی قهرمانی بانوان کشور از سوی فدراسیون یک کونگ فو کار گیلانی موفق به کسب مدال نقره شد.

مجید مهروانی افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان، اسرا محمدزاده کونگ فوکار

گیلان در فرم ۲ پس از کونگ فوکاری از استان قزوین روی سکوی دوم قرار گرفت و مقام نایب قهرمانی این مسابقات را کسب و مدال نقره را به خود اختصاص  داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رقابت های ممای (اجرای فرم) کونگ فو توآ سنتی قهرمانی بانوان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت با نظر داوران فدراسیون کونگ فو، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان با بیان اینکه کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ افزود : هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.   

مهروانی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر بانوان کونگ فو کار گیلانی نیز همگام و همدوش با آقایان در رقابت های کشوری مدال های ارزشمندی را کسب کردند که امیدواریم طی سال جاری و با فروکش کردن کرونا تعداد بیشتری از کونگ فوکاران استان گیلان در هر دو بخش بانوان و آقایان، مدال ها  و مقام های شایسته ای را کسب کنند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اخبار کنکور کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد