Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعیاد شعبانیه، بانک پارسیان و همراه اول در نشستی مشترک در محل بانک پارسیان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد از کیف اعتباری دیجیتال " همپا " رونمایی کردند.

به گزارش ایران اکونومیست-در این مراسم که کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، مهدی اخوان مدیرعامل همراه اول، شمس عالم، عضو هیات مدیره بانک پارسیان (به صورت مجازی)، حضور داشتند، مدیرعامل بانک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از مجموعه همراه اول و بانک پارسیان در راه اندازی این پروژه تشکر کرد و لزوم ارایه خدمات غیرحضوری به مشتریان در شرایط سخت همه گیری ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت : سیاست بانک پارسیان حرکت به سمت دیجیتال کردن خدمات و ارایه سرویس ها و خدمات نوین به صورت غیر حضوری جهت حفظ سلامت مردم و مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرویزیان با بیان اینکه پروژه " کیف اعتباری دیجیتال " برای بانک بسیارحایزاهمیت است، تجاری سازی این پروژه را از اولویت های بانک پارسیان برشمرد و افزود: هم اکنون اکثر فعالیت های بانکی مردم در دریافت و پرداخت خرد متمر کز است و براین اساس باید با استفاده از ظرفیت های بانک و شرکت های گروه ، امکاناتی فراهم کنیم که مردم و مشتریان با سهولت بیشتری از خدمات بانک بهره مند شوند.
در ادامه این مراسم مهدی اخوان، مدیرعامل همراه اول از همراهی و همکاری بانک پارسیان با مجموعه همراه اول در عملیاتی کردن این پروژه تقدیرکرد وگفت : اجرایی شدن این پروژه برای همراه اول نیز بسیارمهم است و امیدواریم زحمات هر دو مجموعه به ثمر رسیده وتجاری سازی کامل آن انجام و با ورود به بازار، منافع آن شامل آحاد مردم شود.
در این مراسم پشم چی، معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان، توفیقی، مدیرعامل گروه داده پردازی بانک جوکار، مدیرعامل شرکت همراه کسب وکار هوشمند، بدیعی، مدیرعامل شرکت همپا، رادیوم، عضو هیات مدیره شرکت همپا و ساکیانی مدیرعامل تابان آتی پرداز نیرحضور داشتند.
این طرح که روی اعتباردهی خرد متمرکز شده ، امکان خرید سهل و آسان با استفاده از کیف پول در شبکه پرداخت را برای آحاد مردم جامعه فراهم خواهد کرد . لازم به یادآوری است که هم اکنون بیش از 90 درصد تراکنش هایی که در بستر شاپرک صورت می گیرد، مربوط به اعتبارات خرد و کمتر از 200 هزار تومان است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک پارسیان همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل؛ بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه ، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

کد خبر 6090934

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز