Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@14:33:01 GMT

ناکامی ادامه‌دار خرید جدید سرخ‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۳۷۸

ناکامی ادامه‌دار خرید جدید سرخ‌ها

پیمان بابایی مهاجم ۲۷ ساله تراکتور که در نقل و انتقالات نیم فصل و پس از کش و قوس‌های فراوان راهی این تیم شد، هنوز موفق به گلزنی با پیراهن این تیم نشده است. بابایی پس از سپری کردن یک نیم فصل خوب از نظر عملکرد فردی و ثبت شش گل، مورد توجه دیگر تیم تبریزی قرار گرفت و پس از پروسه‌ای نسبتا طولانی به تراکتور پیوست تا کنار محمد عباس زاده، دیگر مهاجم تی تی ها، مشکل گلزنی این تیم را به طور کامل حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع، اما فعلا خیلی بر وفق مراد مهاجم جدید تراکتوری‌ها پیش نمی‌رود. پس از حضور در ترکیب اصلی مقابل نساجی که با گلزنی وی همراه نشد، خطیبی ترجیح داد تا محمد عباس زاده تنها مهاجم تراکتور مقابل سپاهان باشد. بابایی در نیمه دوم به میدان آمد و پس از اخراج اکبر ایمانی، این شانس را داشت تا با گلزنی از روی نقطه پنالتی، بخت تیمش را برای کسب حداقل امتیاز بازی افزایش دهد، اما خلاف سه پنالتی قبلی اش مقابل نیازمند با پیراهن ماشین سازی، این بار در گلزنی ناکام ماند.

در حالی که انتظار می‌رفت خطیبی دیروز و در تبریز تیمش را با دو مهاجم به مصاف شاگردان ربیعی بفرستد، بابایی باز هم از روی نیمکت نظاره گر بازیِ عباس زاده بود. وی که از شروع نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد، در دقیقه ۶۱ و روی پاس زیبای نریمان جهان می‌توانست اولین گلش با پیراهن سرخ‌ها را به ثمر برساند، اما ضربه او در محوطه جریمه با تکل مسیح زاهدی دفع شد تا مهاجم تازه وارد تراکتوری‌ها بدون گلزنی در لیگ، آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیا شود.

بازی تراکتور و فولاد در هفته بیستم لیگ بیستم به دلیل حضور فولاد در پلی آف، به تعویق افتاده است و بازی مقابل مس رفسنجان آخرین بازی تراکتور در لیگ برتر قبل از حضور در آسیا محسوب می‌شد.


طرفداری

منبع: فرارو

کلیدواژه: پیمان بابایی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد