Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:33:29 GMT

کشف و ترمیم ۳ نشتی در ایستگاه فضایی بین المللی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۰۲۰

کشف و ترمیم ۳ نشتی در ایستگاه فضایی بین المللی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع آگاه در صنعت فضایی روسیه به این خبرگزاری گفت: در هفته گذشته فضانوردان ۳ مکان نشتی احتمالی در اتاقک Zvezda یافته‌اند. البته خدمه روسی آنها ترمیم را کرده‌اند.

به گفته این منبع آگاه برای تشخیص آنکه ترمیم محلهای نشتی به درستی انجام شده، اتاقک Zevzda دوباره کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نشتی کوچک در ایستگاه فضایی بین المللی در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی کشف شد. از آن زمان تاکنون خدمه دو شکاف را شناسایی و ترمیم کردند. با این وجود نشتی هوا ادامه داشت هرچند مقدار آن نصف شد. البته این نشتی خطری برای خدمه ایستگاه در بر نداشت.

در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی مدیر پرواز بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی اعلام کرد این نشتی به اندازه سوراخی با قطر ۰.۲ میلی متر بوده که به کاهش ۰.۴ میلیمتری جیوه در هر روز منجر شده است. چنین کاهش فشاری بسیار کمتر از حد اضطرار (۰.۵ میلیمتر به ازای هر دقیقه) بوده است.

کد خبر 5180688 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ایستگاه فضایی بین المللی فضانوردان فناوری فضایی تحقیقات علمی ویروس کرونا حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان ایرانسل واکسن کرونا نوآوری اینترنت گوگل هکرها شبکه ملی اطلاعات امنیت اطلاعات فیس بوک جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اولین و رایج‌ترین علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، مسدود بودن پمپ تخلیه است. در برخی از اوقات این امکان وجود دارد که اشیاء از فیلتر لباسشویی رد شده و به پمپ تخلیه رسیده باشند. با تجمع این اشیا و گرفتگی پمپ، خروج آب به‌درستی صورت نخواهد گرفت. در این صورت با تمیز کردن پمپ و گرفتن آشغال‌هایی که باعث انسداد آن شده است، مشکل به‌راحتی رفع خواهد شد. به‌طورکل، متخصص‌های تعمیر ماشین لباسشویی درمشهد، نظافت پمپ تخلیه را یکی از راه‌های افزایش طول عمر دستگاه می‌دانند.

علت نشتی آب ماشین لباسشویی چیست؟

نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. علاوه بر آسیب به بدنه ماشین لباسشویی، خطر برق گرفتگی را نیز به همراه دارد.

علت نشت آب از ماشین لباسشویی می‌تواند به پارگی شیلنگ، مشکل در پمپ لباسشویی یا سایر بخش‌ها باشد. اما بهتر است علت آن دقیق‌تر بررسی شود.

لوله‌های تصفیه آب: اگر لوله‌های تصفیه آب یا فیلترهای ماشین لباسشویی شما کثیف یا مسدود شده باشند، ممکن است آب چکه کند.

جهت تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با شماره‌ی ۰۵۱۹۱۰۱۱۲۹۷ تماس حاصل فرمایید.

پمپ آب: اگر پمپ آب ماشین لباسشویی شما دچار خرابی یا نقص شده باشد، ممکن است آب به صورت نامنظم و با چکه‌ها به داخل ماشین وارد شود. یکی از مراحل تعمیر لباسشویی درمشهد برای رفع مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، تعویض پمپ است. برای این‌کار ابتدا برق دستگاه را قطع کنید؛ زیرا در تعویض پمپ تخلیه لباسشویی با سیم‌های برق ارتباط خواهید داشت.

دستگاه تنظیم فشار: در بعضی از ماشین‌های لباسشویی، دستگاه تنظیم فشار به درستی کار نمی‌کند که باعث نشتی آب می‌شود.

تنظیمات دور موتور: اگر تنظیمات دور موتور ماشین لباسشویی شما نادرست باشد، ممکن است آب با سرعت بالا به داخل ماشین وارد شود و چکه کند.

برای رفع این مشکلات، می‌توانید ابتدا لوله‌های تصفیه آب و فیلترهای ماشین لباسشویی را بررسی و تمیز کنید، سپس پمپ آب را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر لباسشویی در مشهد یا تعویض کنید. همچنین مطمئن شوید که دستگاه تنظیم فشار و تنظیمات دور موتور به درستی تنظیم شده باشند. در صورت عدم توانایی در رفع مشکل، بهتر است با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید. تلفن تماس: ۰۵۱۹۱۰۱۱۲۹۷

اگر با انجام مراحل ذکر شده مشکل نشتی کردن آب هنوز حل نشده است، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

بررسی کیفیت آب: ممکن است مشکل آب چکه کردن به دلیل کیفیت آب منطقه شما باشد. در صورتی که آب منطقه شما دارای غلظت بالای مواد جامد یا مواد آلی است، ممکن است به دلیل رسوبات آب، آب چکه کند. در این صورت، می‌توانید از فیلترهای آب خانگی یا سیستم‌های تصفیه آب استفاده کنید.

تنظیمات دستگاه: بررسی کنید که تمام تنظیمات دستگاه لباسشویی به درستی انجام شده باشد. ممکن است تغییرات در تنظیمات دستگاه باعث چکه کردن آب شود.

تماس با تعمیرکار: اگر همه گام‌های فوق را انجام دادید و مشکل هنوز حل نشده است، بهتر است با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید تا علت دقیق مشکل را تشخیص دهد و آن را رفع کند. تلفن تماس: ۰۵۱۹۱۰۱۱۲۹۷

نشتی آب از ماشین لباسشویی را جدی بگیرید

نشتی آب از ماشین لباسشویی، ممکن است در طول مدت زمان استفاده طولانی یا نحوه کار نادرست با لباسشویی و یا بسیاری موارد دیگر اتفاق بیفتد. تاثیر مستقیم این ایراد در قطعات ماشین لباسشویی آبریزی ماشین لباسشویی را به یکی از موارد پرتکرار در عیب یابی و تعمیر لباسشویی در مشهد و سایر برندها تبدیل کرده است.

در واقع نشتی آب لباسشویی یکی از موارد خرابی این وسیله می‌باشد که به دلیل قرار گرفتن آب در کنار برق می‌تواند برای کسی که با ماشین لباسشویی در تماس است خطرساز شود. رفع نشتی آب در دیگر لوازم برقی مانند یخچال و سایر موارد بسیار پر اهمیت است. لذا صرفه نظر از اینکه آبریزی از ماشین لباسشویی کم است یا زیاد سریعاً نسبت به تعمیر لباسشویی در مشهد آن باید اقدام فرمایید.

با انجام این مراحل، احتمالاً مشکل آب چکه کردن در ماشین لباسشویی شما حل خواهد شد. در صورتی که مشکل آب چکه کردن هنوز حل نشده است، می‌توانید این مراحل را انجام دهید:

بازبینی لوله‌ها: بررسی کنید که لوله‌های ورودی آب به دستگاه لباسشویی خراب یا بند نشده باشند

لوله‌های بند نشده ممکن است باعث ورود هوا به دستگاه شده و باعث چکه کردن آب شوند

تمیز کردن دستگاه: بعضی از رسوبات و ذرات کوچک ممکن است در داخل دستگاه لباسشویی جمع شده باشند و باعث چکه کردن آب شوند. قبل از شروع هر دوره شستشو، می‌توانید دستگاه را با آب گرم و سفید کننده تمیز کنید

جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با شماره‌ی ۰۵۱۹۱۰۱۱۲۹۷ تماس حاصل فرمایید.

تعویض فیلتر: در صورت وجود فیلتر در دستگاه لباسشویی، بررسی کنید که آیا فیلتر نیاز به تعویض دارد یا خیر. فیلترهای کثیف ممکن است باعث چکه کردن آب شوند.

تعمیر یا تعویض قطعات: در صورتی که مشکل هنوز حل نشده است، بهتر است با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا قطعات دستگاه را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر لباسشویی در مشهد یا تعویض کند.

تلفن تماس: ۰۵۱۹۱۰۱۱۲۹۷

دلیل آب دادن ماشین لباسشویی و عیب یابی دقیق آن

نشتی، پارگی یا گرفتگی در شیلنگ‌های لباسشویی می‌تواند دلیل نشت آب از ماشین لباسشویی باشد.

بررسی پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه لباسشویی، برای علت آب دادن ماشین لباسشویی ضروری است.

بررسی دریچه ورودی آب برای مشکلات آبریزی

اگر مشکلی در لاستیک دور درب به وجود بیاید می‌تواند دلیل نشت آب از زیر لباسشویی باشد. پس باید به تعمیر لاستیک ماشین لباسشویی بپردازید.

یافتن علت آبگیری مداوم ماشین لباسشویی و همین طور علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به دلیل تجهیزات وابسته تاثیر گذار در آبریزی ماشین لباسشویی

بررسی دیگ، کاسه نمد و بلبرینگ در لباسشویی

مشکلات جاپودری می‌تواند منجر به نشت آب در لباسشویی باشد که با جرم گیری ماشین لباسشویی و رسوب زدایی آن قابل رفع است.

خرابی سوئیچ ماشین لباسشویی منجر به آب دهی لباسشویی می‌شود.

تراز نبودن یا بیش از حد پر بودن لباسشویی در مدل‌های درب از بالا

شل شدن درب دستگاه و لولا (های) آن

جلو بردن تایمر ویژگیِ آبکشی با اسپری به صورت دستی

استفاده بیش از حد از مایع لباسشویی و نرم‌کننده

خراب شدن کوپلر دستگاه

گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی با ذرات ریز به مرور زمان

اولین علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

اولین و رایج‌ترین علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، مسدود بودن پمپ تخلیه است. در برخی از اوقات این امکان وجود دارد که اشیاء از فیلتر لباسشویی رد شده و به پمپ تخلیه رسیده باشند. با تجمع این اشیا و گرفتگی پمپ، خروج آب به‌درستی صورت نخواهد گرفت. در این صورت با تمیز کردن پمپ و گرفتن آشغال‌هایی که باعث انسداد آن شده است، مشکل به‌راحتی رفع خواهد شد. به‌طورکل، متخصص‌های تعمیر ماشین لباسشویی درمشهد، نظافت پمپ تخلیه را یکی از راه‌های افزایش طول عمر دستگاه می‌دانند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6094151

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود