Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@22:10:02 GMT

تسلط انصارالله بر مناطق راهبردی جدید در مأرب

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۱۹۷

تسلط انصارالله بر مناطق راهبردی جدید در مأرب

نیرو‌های صنعا در حالی بر مناطق راهبردی جدیدی در جبهه مأرب مسلط شده و به ۱۱ کیلومتری شهر مأرب از سمت شمال آن رسیده‌اند که متجاوزان به اردوگاه آوارگان هم رحم نمی‌کنند و آنرا زیر آتش سنگین توپخانه خود قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از البوابه، نیرو‌های صنعا پیروزی نظامی بزرگی در جبهه مأرب کسب کردند و نیرو‌های وابسته به ریاض را با پاکسازی مناطق زیادی در مأرب غافلگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع محلی در استان الجوف یمن از نبرد شدید نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه نیرو‌های ائتلاف به سرکردگی سرتیپ «عبدالله الضاوی» فرمانده منطقه ششم نظامی وابسته به نیرو‌های ائتلاف سعودی خبر دادند و اینکه نیرو‌های صنعا موفق به آزادسازی مناطق راهبردی جدیدی شدند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن منطقه «حویشیان» را ساعاتی پس از اینکه یورش گسترده مزدوران تیپ‌های ۱۲۲ و ۱۱۰ را دفع کردند، پاکسازی کردند.

نیرو‌های صنعا منطقه «حویشیان» در جنوب شرق پادگان «الخنجر» که در فاصله ۱۱ کیلومتری از شهر مأرب در سمت شمال قرار دارد را به کنترل خود درآوردند و این پس از فرار فرمانده منطقه ششم نظامی دشمن رخ داد.

جنگنده‌های ریاض به نیرو‌های فراری خود هم رحم نمی‌کنند

منابع یمنی فاش کردند: جنگنده‌های سعودی مزدورانش را حین فرار از منطقه «حویشیان» هدف قرار داده است که بر اثر آن ده‌ها نفر از آن‌ها کشته و زخمی شدند.


جنایت ائتلاف سعودی علیه آوارگان در غرب مأرب


منابع یمنی اعلام کردند که نیرو‌های ائتلاف سعودی مرتکب جنایت جدید علیه اردوگاه آوارگان در منطقه «ذنه الصوابین» در غرب شهر مأرب شده‌اند و اردوگاه آوارگان را در منطقه «الصوابین» در کرانه سد مأرب با توپخانه گلوله باران کرده‌اند.

این منابع به حملات توپخانه‌ای به منازل مسکونی در «وادی ذنه» از جمله منزل «شیخ محمد بن احمد الزایدی» اشاره کردند.

منابع یمنی از خسارات وارده به اردوگاه آوارگان و نیز سوخته شدن برخی منازل مسکونی در «وادی ذنه» خبر دادند.


ارسال تجهیزات نظامی از سوی ترکیه برای نیرو‌های «هادی»


منابع یمنی اعلام کردند که ترکیه تجهیزات نظامی برای نیرو‌های حزب «الاصلاح» در یمن ارسال کرده است و این تجهیزات به بندر موگادیشو رسیده تا به یمن ارسال شود.

این منابع بیان کردند: تجهیزات ارسالی ترکیه که به سومالی رسیده، شامل ۲۰۰ خودرو زرهی است.

آنکارا ۱۵ مارس گذشته هم محموله تسلیحاتی به بندر «قنا» در «رضوم» در استان «شبوه» تحت کنترل نیرو‌های حزب الاصلاح ارسال کرده بود.


تداوم حملات هوایی به یمن


جنگنده‌های ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود به یمن، مناطقی از الجوف، مأرب، الحدیده و صعده را بمباران کردند.


اوضاع مصیبت بار شهر عدن تحت کنترل اشغالگران


«ماجد الداعری» کارشناس امور اقتصادی یمنی در حمله شدید به دولت دست نشانده سعودی در یمن از اوضاع مصیب بار شهر عدن پرده برداشت و اعلام کرد: مردم در عدن اوضاع بدی دارند از خدمات رسانی خبری نیست و بیماری همه روز جان مردم را می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انصارالله مأرب ائتلاف سعودی اردوگاه آوارگان نیرو های صنعا ائتلاف سعودی منابع یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است