Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:05:05 GMT

فروش بیش از ۲ میلیارد ریال در غرفه های صنایع دستی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۵۷۵

فروش بیش از ۲ میلیارد ریال در غرفه های صنایع دستی لرستان

قاسمی، گفت: در ایام نوروز و با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه و بازارچه‌های موقت به علت ویروس کرونا، با این حال غرفه صنایع ‌دستی استان بیش از ۲ میلیارد ریال فروش داشتند.

«سیدامین قاسمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهارداشت: غرفه صنایع ‌دستی استان لرستان در رشته‌های البسه محلی، گیوه، نمد، گلیم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌ قیمتی، ماشته‌ بافی، حصیر و کپو‌بافی، مصنوعات چوبی، مس، چرم دست‌ دوز و قلم زنی بیش از  2میلیارد ریال فروش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: ‌این مقدار فروش از طریق بازدید قریب به ۱۹هزار بازدید کننده به ‌دست آمده است.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۰ با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه و بازارچه‌های موقت فروش صنایع ‌دستی به‌ علت شیوع ویروس کرونا و نیز به صلاحدید و دستورالعمل ستاد کرونای استان، با احتساب تعطیلی بازارچه در روزهای ۳۰ اسفند و ۱۳ فروردین‌ماه و با محاسبه روزهای فعال این میزان فروش حاصل شد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: فروش صنایع دستی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود