Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:32:47 GMT

هشدار دادستان کرج به بداخلاقی انتخاباتی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۷۶۸

هشدار دادستان کرج به بداخلاقی انتخاباتی در فضای مجازی

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری البرز،حسن مددی با اعلام خبر احضار برخی از مدیران کانال‌ها و صفحات مجازی به پلیس فتای استان با دستور قضایی افزود:یکی از مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز رصد دقیق شبکه‌های مجازی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی بود که در این راستا در روزهای گذشته تعدادی از گردانندگان این کانال‌ها با دستور قضایی به پلیس فتا احضار و یکی از صفحاتی که دارای تخلف‌های متعدد بود مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت دستگاه قضایی است بیان داشت : با توجه به آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبین در شوراهای اجرایی و نظارت و نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد برخی اقدامات توسط تعدادی از گردانندگان کانال‌های خبری غیر مجاز و  صفحات مجازی هستیم که اقدام به تخریب رقبا و مسوولان استانی می‌کنند.

این مقام قضایی با هشدار به گردانندگان این صفحات مجازی و کانال‌ها تصریح کرد:  به کلیه مدیران این کانال‌ها هشدار داده می‌شود که در صورت  هتک حرمت و حیثیت اشخاص، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، پس از طرح شکایت تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و از ادامه فعالیت غیر قانونی آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی متذکر شد: دادستانی در راستای اجرای ماموریت های خود از طریق سامانه سجام «سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه» بدون نیاز به مراجعه حضوری آماده دریافت گزارشات مردمی از هرگونه تخلف انتخاباتی است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سامانه سجام قوه قضاییه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سامانه سجام قوه قضاییه انتخابات ۱۴۰۰ سامانه سجام قوه قضاییه استان البرز اخبار کنکور کانال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی